business intelligence בעידן נוכחי

אנחנו חיים בעידן טכנולוגי ומה לעשות טכנולוגיה היא כוח אשר דרוש לכל חברה עסק וארגון. עם זאת לעיתים בשל ריבוי תכנים, מידע וטכנולוגיה אנו מוצאים את עצמנו סובלים מעומס יתר ומתקשים להבין את כלל המידע שיש ברשותנו ללא כלים מיוחדים שיעזרו לנו לצאת מהתסבוכת.

 

רבים בעלי עסקים קטנים ומנהלים עדיין סובלים מכריעה תחת עומס מידע ובעיקר בשל חוסר ידע אודות דבר שנקרא: business intelligence או בקיצור: BI.

 

אבל מה צריך לדעת על business intelligence  בעידן הנוכחי?

 

ראשית כל חשוב לדעת כי הגדרתה של business intelligence היא בינה עסקית אשר מספקת לעסק תובנות עסקיות מדויקות, גבוהות ובעלות ערך, כאשר באמצעות BI יכולים בעלי עסקים להבין טוב יותר תהליכי עבודה וטכנולוגיות בסביבת העבודה.

 

מדוע אנחנו צריכים את זה?

business intelligence פועלת לא רק עבור ארגונים, אלא שהיא מעולים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים אשר יכולים להפיק תועלות מ business intelligence כאשר השיטה מציעה פתרונות מסוגים שונים.

בינה עסקית

הנה כמה סיבות לצורך של ארגונים, עסקים וחברות בBI :

פרודוקטיביות  – באמצעות שיטות איסוף נתונים מסורתיים, משתמשים עליהם לנתח נתונים ולכתוב דוחות קשורים לנושא ולתכנית העבודה. דבר זה יכול לערוך זמן רב מאוד, במיוחד עבור עסקים קטנים שמשתמשים בכוח אדם רב כדי לעשות כן. עם טכנולוגיית BI, אפשר לקבל נתונים, לייצר דוחות בלחיצת כפתור ובכך לחסוך זמן חשוב ומשאבים יקרים.   קבלת מידע אודות מכירות ומצב השוק – בין אם אתם אנשי מכירות או משווקים, באמצעות הטכנולוגיה תוכלו  לעקוב אחר הלקוחות שלכם וזאת באמצעות פתרונות CRM . פתרונות מסוג זה אוספים את הנתונים על הלקוחות שלכם תוך הבנת הלקוח, הצגת נתונים בטבלאות והבנת היכולות לבצע מכירות גדולות יותר.  קבלת תוצאות טובות יותר – באמצעות business intelligence ניתן לקבל תוצאות טובות יותר. באמצעות טכנולוגיה זאת יכולים רבים להגדיר מטרות ולספק תוצאות מעולות לארגון לעסק ולחברה.  החזר אודות ההשקעה –  באמצעות מודעות אסטרטגית טובה יותר, דיווח מהיר יותר, ירידה בעלויות התפעול וגישה לנתונים ומידע איכותיים יותר, ניתן באמצעות business intelligence  לקבלת החזר מהיר וטוב יותר על ההשקעה העסקית והכספית שלכם.  הבנת התנהגות הצרכנים –  אחד היתרונות העיקריים של השקעה ב- BI והשקעה  באנשי מקצוע מיומנים היא העובדה כי זה יהיה להגביר את היכולת לנתח את הצרכן הנוכחי ואת מגמות הקנייה של הצרכנים. ברגע שאתם מבינים מה הצרכנים שלכם קונים, אתם יכולים להשתמש במידע זה כדי לפתח מוצרים התואמים את מגמות הצריכה הנוכחי ובכך לשפר את הרווחיות שלך.