האם כדאי לקנות ביטקוין?

המצב הכלכלי בישראל נמצא בשיא ונראה כי מעולם הכלכלה הישראלית לא חוותה ימים כאלו טובים. כך ניתן לראות כי השכר הממוצע במשק כל הזמן עולה, האבטלה יורדת, יחס החוב תוצר יורד והצמיחה כל הזמן עולה. יש לכך השפעה גדולה על הממשלה ואנו גם רואים כי יש לכך השפעה אדירה על האזרח הפרטי. אחת ההשפעות הגדולות ביותר על האזרח הוא על מצב הכסף הפנוי שיש לו. כאשר האזרחים מרוויחים יותר יש להם גם יותר כסף פנוי לחיסכון ועולה שאלה מה לעשות עם הכסף הזה. כל מה שמבין משהו בכלכלה יגיד לכם כי אחת השיטות הטובות ביותר להרוויח כסף זה לתת לכסף לעבוד בשבילך. על כן אחת האופציות המעניינות ביותר בשבילכם היא האופציה של קניית ביטקוין והשקעה דווקא במטבע קריפטו. השקעה זו יכולה להניב תשואה גבוהה וכדאי לכם לשקול אותה ברצינות.

האם כדאי לשקול לקנות מניות של חברות הביטקוין?

אין ספק כי אל מול אופציות ההשקעה האחרות כמו נדל"ן בארץ הביטקוין מהווה אופציה מעניינת מאוד. אך לא תמיד יש לנו את הכסף הפנוי בכדי לקנות את הביטקוין וזאת לאור שערו הגבוה. על כן עולה השאלה מה אנחנו יכולים לעשות אם אנחנו רוצים להצטרף למהפכה שחולל הביטקוין ולהרוויח ממנה גם, אפילו אם אין לנו מספיק כסף פנוי לבצע זאת? אם כן אחד הדברים שאתם יכולים לעשות בכדי להתגבר על הבעיה הזאת זה לשקול ולקנות מניות של חברות העוסקות בביטקוין. זוהי דרך נהדרת להשקיע בביטקוין ואין ספק כי היא יכולה לשרת אתכם בצורה טובה מאוד ולאפשר לכם להשתלב בתעשייה זו בצורה הטובה ביותר שיש.

> הידעתם? חברת ביטס אוף גולד היא נותנת החסות של מכבי ראשון לציון בכדוריד וזאת באמצעות הביטקוין! קראו על זה כאן https://www.hashikma-rishon.co.il/sports/15217.

לקנות ביטקוין

ואולי עדיף בכלל לקנות מטבע אחר?

לאור מחירו הגבוה של הביטקוין עולה השאלה האם לא עדיף לשקול ולקנות דווקא מטבעות אחרים. כך לדוגמא האתריום זול בהרבה מן הביטקוין ובהחלט יתכן שבעתיד הקרוב התשואה עליו תהיה גבוהה יותר מאשר הביטקוין ועל כן מומלץ לכם לשקול את הנושא הזה לעומק ולחשוב בחיוב על אופציה זו להשקעה במטבעות וירטואליים.