איך לבחור מקדם אתרים פרילנסר?

כל חברה או עסק בעלי אתרי אינטרנט מעוניינים שהאתר שלהם יופיע בדירוג גבוה, דהיינו, בדף התוצאות הראשון של מנוע החיפוש גוגל. לשם כך, חשוב לדעת מספר דברים אודות פרילנסר לקידום אתרים.

דברים שכדאי לחשוב עליהם

  • בחירת הלקוח- מקדם אתרים פרילנסר צריך לדעת לזהות את הפוטנציאל בחברה או עסק מסוים ולאחר שיחה קצרה מבין האם הלקוח גמיש במחשבתו, דבר אשר יאפשר למקדם להוציא לפועל דרכים יצירתיות שונות לקדם את האתר, ולא לפעול "כמו העדר" וללכת עם ראש בקיר בשיטות מסורתיות שמביאות לא פעם למפח נפש מצד הלקוח.
  • מוניטין- מומחה בתחום יהיה בדרך כלל בעל מוניטין מוצלח וזאת משום הישגים מרשימים ושיטות יצירתיות לקדם את האתר.
  • משך- המומחה תמיד יעדכן את הלקוח כי מדובר בתהליך שאת ניצני ההצלחה שלו ניתן יהיה לראות כחצי שנה עד שנה מאותו רגע בו הוא יתחיל לקדם אותו.

בוחרים את המומחה

  • בוחרים בחוק- מומחה תמיד יפעל בצורה חוקית ואנשי מקצוע רבים בתחום הקידום מעדכנים את לקוחותיהם בכך שהם פועלים בהתאם לחוקים של גוגל.
  • תקציב- חשוב להגיע להחלטה ברורה באשר לתקציב הקיים ברשותכם בעבור תהליך הקידום ובהתאם לבחור את המומחה המתאים לכם.
  • ניסיון והצלחות- תמיד יש לבחור באותו אדם אשר יכול להציג בפניכם תוצאות מוצלחות של לקוחותיו.
  • זמינות- חשוב לברר עם המומחה מהי כמות הלקוחות איתם הוא עובד, או במילים אחרות מה הזמינות שלו לקידום אתר האינטרנט שלכם. יש לקחת בחשבון כי קידום של האתר דורש ימים ושעות רבות ולכן חשוב מאוד שלמומחה יהיה זמן לקדם אותו.
  • התחייבות- איש מקצוע אשר מכנה את עצמו מומחה בתחום זה יוכל להתחייב לכם לתוצאות מסוימות. תמיד יש לוודא כי כל הדברים שהובטחו לכם רשומים בחוזה ההתקשרות ביניכם.

קיראו גם את המדריך שלנו – איך להיות פרילנסר מוצלח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *