סוכן ביטוח מומחה בביטוחי בריאות לרילוקשיין

כשאנחנו עומדים לעזוב את הארץ מטעמי עבודה, במילים אחרות לעשות רילוקיישן, עלינו לעשות לא מעט דברים, לסדר ולארגן על מנת שהתהליך יעבור בצורה שלמה וטובה. הרי סביר להניח שאנחנו נרצה שהמעבר יתבצע כמה שיותר מהר, כמה שיותר טוב, על מנת שנוכל להתחיל את חיינו במקום החדש בצורה מאורגנת. אנחנו לא נרצה להגיע אל יעדנו החדש ולגלות שאנחנו צריכים, לא רק להתרגל למקום אלא גם לארגן את כל הדברים הבסיסיים שנדרשים לנו.

אז יש את הדברים הברורים מאליהם, ארגון החפצים למשלוח, רישום לבתי ספר ולגנים, חיפוש דירה, רכישת רכב וכדומה. מדובר על דברים שאנחנו לא יכולים בלעדיהם. אך יש גם דברים מעבר לכך, פרוצדוראליים, בירוקרטיים ייחודים. אחד מהם למשל הוא ביטוח בריאות לחו"ל.

כשאנחנו חיים בארץ, אנחנו מסודרים. כל מה שאנחנו צריכים לעשות כשאנחנו חולים או עוברים אירוע כזה או אחר, זה ללכת לקופת החולים ולקבל טיפול. אך כשאנחנו בחו"ל זה שונה, ראשית, אין שם קופות חולים, שנית, אנחנו לא אזרחי המקום ולכן לא מגיע לנו שירות שכזה.

אז מה עלינו לעשות? אנחנו צריכים למצוא סוכן ביטוח מומחה אשר מתעסק בביטוחי בריאות עבור רילוקיישן. אנחנו לא יכולים לעבור לפני שאנחנו דואגים שיהיה ביטוח כזה לנו וכן לבני משפחתנו. הביטוח אמור לאפשר לנו לקבל את כל הטיפולים, הבדיקות ושאר הדברים שנדרשים עבורנו. מעבר לכך, הביטוח אמור לאפשר לנו לקבל החזרים כספיים על כל טיפול ובדיקה, על מנת שלא נידרש לשלם מהכסף שלנו על כך.

סוכן ביטוח רפואי לחו"ל

צריך לומר, יש מקומות עבודה רבים שמציעים ביטוחים כאלה ודואגים לעובדים שלהם כחלק מתנאי השכר והעבודה במקום. המטרה של אותם מקומות הוא למנוע מהעובדים את הצורך לעבוד קשה בחיפוש אחר מסלול ביטוח שיתאים להם. במקומות שלא מציעים מסלולים כאלה, העובדים יכולים לפנות אל סוכן ביטוח שמתמחה בכך, והוא כבר ידאג לעזור להם למצוא את המסלול שיתאים לצרכים שלהם. בין אם אלו צרכים שלהם עצמם ובין אם מדובר על צרכים עבור כלל בני המשפחה.