אביזרים שימושיים למצלמות אקסטרים

על מנת שתוכלו להפוך את חווית הצילום במצלמת האקסטרים למיוחדת יותר, עליכם להצטייד במספר אביזרים שימושיים למצלמות אקסטרים – חלק מהאביזרים הם ברורים מאליו, אך ישנם אביזרים שלא הייתם מעלים על דעתכם שבאפשרותם לשפר את חווית הצילום שלכם. האביזר השימושי ביותר למצלמת אקסטרים זה תיק נשיאה, הרי מצלמת האקסטרים תעבור איתנו תלאות רבות על מנת להגיע למקומות שונים בארץ ובעולם – ולכן על מנת לשמור עליה בצורה הטובה ביותר, מומלץ להצטייד בתיק נשיאה שיקל עליכם את חווית הנסיעות עם מצלמת האקסטרים וכמובן ישמור עליה בצורה הטובה ביותר.

אביזר שימושיים יותר ושימושיים פחות למצלמת אקסטרים

עוד אביזר שיכול להיות שימושי מאוד למצלמת אקסטרים זה שלט WIFI שמטרתו להקל עליכם את הצילום על ידי סנכרון עם המצלמה עצמה, כך בדומה למוט סלפי תוכלו לבצע צילום במצלמת האקסטרים שלכם גם כאשר המצלמה עצמה תהיה רחוקה מכם ולא תוכלו לבצע את הצילום באופן פיזי. ידיות נשיאה למצלמות אקסטרים שימושיות לחובבי המים והגלישה, בעזרת ידית נשיאה צפה תוכלו לשמור על המצלמה מעל לגובה המים מבלי להתאמץ בכלל – הידית הרגילה תשקע ביחד איתכם בעת נפילה למים, ואילו הידית הצפה פשוט תגרום לכך שהמצלמה עצמה תישאר מעל לפני המים ותמשיך לצלם כרגיל.

תושבות שונות לכל מיני סוגים של פעילויות אקסטרים הן שימושיות לא פחות, על מנת שתוכלו לבצע את חווית האקסטרים שלכם בצורה אולטימטיבית מוטב לכם להצטייד בתושבת לפעילות האקסטרים אותה אתם מעוניינים לבצע – אם זה רכיבה על אופניים אז תושבת מיוחדת לאופניים או מנגד תושבת מיוחדת לקסדה, כיום קיימות תושבות כמעט לכל דבר ואתם רק צריכים לבחור איזה תושבת מבחינתכם היא הכי נוחה והכי בטוחה לשימוש.

לרעיונות נוספים ומבחר ענק של אביזרים למצלמות אקסטרים היכנסו לאתר אריזונה.