קייטרינג לאירועים עסקיים

כשאנחנו מארגנים אירוע, כל אירוע שהוא, יש חשיבות עצומה לכל פרט בו. החשיבות נובעת מעצם זה, שכל פרט יכול להשפיע על התנהלות האירוע, כל פרט יכול להשפיע על איכותו וכמובן על האופן בו האורחים יסתכלו על האירוע ויזכרו אותו. זה נכון לגבי כל סוגי האירועים, ואחת כמה וכמה כשמדובר על אירועים עסקיים.

אירועים עסקיים, בין אם מדובר באירועים שמיועדים ללקוחות חדשים או קיימים, משקיעים או אפילו אירועים שמיועדים ליחסי ציבור ולתקשורת, יש להם משמעות רבה. הם חלק מתהליך מיתוג של עסק, הם חלק מהאופן בו אנחנו מבקשים לפרסם ולשווק את העסק בכלל ואת המוצרים והשירותים שלו בפרט. אנחנו לא יכולים לארגן אירוע כזה מבלי לחשוב שכל אחד מהאורחים שמגיע לאירוע, יסתכל עליו ויחשוב בין היתר, שאם כך נראה האירוע שלנו, אז כך גם בוודאי נראה ומתנהל העסק שלנו. כל אחד מהאורחים ייעשה את ההקשר הזה, ולכן חשוב שגם אנחנו נעשה אותו על מנת שנוכל לייצר אירוע ברמה גבוה, וכך גם נוכל לייצר לעצמנו שם טוב.

אחד הכלים שיכולים לעזור לנו בכך, זה באמצעות השכרת שירותי קייטרינג לאירועים עסקיים ברמה גבוהה. ישנן חברות שמתמחות במתן שירותי קייטרינג לאירועים שכאלה, לא משנה אם אלה אירועים גדולים או קטנים, הכוונה היא לאירועים שמיועדים ללקוחות, משקיעים או כל גורם אחר שקשור לעסק, כך או אחרת.

כשאנחנו מדברים על שירותי קייטרינג לאירועים ובפרט על אירועים עסקיים, עלינו להבין שקיים הבדל מסוים בין קייטרינג עסקי לקייטרינג רגיל. בעוד שבמקרה של קייטרינג רגיל, אנחנו יכולים לבחור תפריט שמבוסס על אוכל ביתי, בסיסי, תפריט שמבוסס על דברים סטנדרטיים, הרי שבקייטרינג עסקי זה פחות יתקבל בשמחה, שוב מאותה נקודת מבט שכל פרט אשר קשור לאירוע, יקושר לעסק, ואם אנחנו נעשה תפריט עם מנות לא איכותיות ולא מיוחדות, אז באופן טבעי כך גם יסתכלו על האירוע כולו ועל העסק שלנו.

לפני שנציג מספר נקודות שקשורות לקייטרינג עסקי, צריך לומר שלא בכל אירוע חייבים להזמין שירות קייטרינג. על פניו זה נראה הגיוני שנזמין, אך יש לא מעט אירועים שאנחנו יכולים להסתפק בשירות של מגשי אירוח למשל. אנחנו לא חייבים בהכרח להזמין שירות עם מלצרים. מצד שני, אין ספק שזה יוסיף לא מעט לרווחת האורחים שלנו.

קייטרינג לאירועים עסקיים

נקודות חשובות שצריך לדעת על שירות קייטרינג עסקי

איכות חומרי הגלם – יש חשיבות לא רק לכמות המנות ואופי המנות, אלא גם לאיכות חומרי הגלם. אם האיכות לא תהיה טובה, הרי שהמחשבה תהיה שאנחנו לא בדקנו את הנושא לעומק ולכן חברת הקייטרינג הרשתה לעצמה להגיש מנות עשויות מחומרים פחות איכותיים. זה ילמד משהו עלינו ועל הרצינות שלנו.

מגוון המנות – להבדיל מקייטרינג באירוע רגיל, הרי שבאירוע עסקי, יש חשיבות לכך שאנחנו נספק מגוון מנות שיתאים לכולם. כלומר, עלינו להזמין מנות צמחוניות, טבעוניות לצד מנות רגילות. אנחנו לא רוצים שבטעות אחד האורחים יישאר רעב וזה ישפיע על היחס שלו כלפינו.

אופי ההגשה – אם באירוע רגיל אנחנו יכולים שלא לשים דגש על כך, הרי שבאירוע עסקי נרצה שהכל יהיה מתוקתק מצד אחד ויוקרתי מצד שני. לכן אנחנו נרצה שאופי ההגשה יהיה מתאים לסוג האירוע, מן הסתם.

כמות ואיכות – אין ויכוח שאיכות האוכל צריכה להיות גבוהה מאוד, לא משנה באיזה מנות מדובר, אך גם הכמות צריכה להיות מכובדת, אנחנו לא רוצים שהאורחים שלנו יהיו רעבים וירגישו אי נוחות בזמן האירוע.