יעקבי יוניברסל

אנו יעקבי יוניברסל חברה שמתעסקת בבניה כבר שני עשורים. ותיקים ומנוסים בתחום בניית בניינים ועיצוב דירות. בונים גם בתים צמודי קרקע. מאחורינו מאות לקוחות מרוצים ולפנינו עוד אלפים רבים. אצלנו הלקוח נמצא תמיד במקום הראשון מתחילת התהליך ועד סופו. אנו דואגים ללוות כל פרויקט שלנו באופן אישי מהפרט הקטן ביותר ועד לגדול, זמינים ופנויים אליכם.

ריקי וחיים יעקבי – כאן גרים בכיף

כל לקוח שלנו נהנה מיחס אישי וזמינות מלאה שלנו. בנייני המגורים שלנו מלאים באנשים טובים שנהנים לגור ולחיות בדירות שרכשו מאיתנו. חברת יעקבי יוניברסל מובילה מודל של יזמות ובנייה תחת קורת גג אחת אשר מאפשרת לכל אדם לקבל תמורה מלאה לכסף שלו. אין זה מובן מאליו בעולם כמו שלנו שאתם תקבלו תמיכה מלאה במהלך כל בניית הבית שלכם. אנו נשארים זמינים אליכם גם לאחר קבלת המפתח ואיכלוס הדירה. מזמינים אתכם לבוא ולהצטרף להיות חלק ממאגר הלקוחות שלנו.

יעקבי יוניברסל – ניסיון רב עושה את ההבדל

יעקבי יוניברסל היא חברה בעלת ניסיון רב ומקצועיות ללא פשרות שקיימים כבר שני עשורים ועובדים במרץ רב. מקפידים על כל פרט ופרט  – מרמת הבנייה ועד רמת עיצוב הדירה מבפנים. עובדים בשיתופי פעולה עם מעצבים שיוצרים חללי מגורים נוחים ופרקטיים. המוניטין של החברה שלנו מקנה לנו אמינות מול הבנקים וכל אחד מהפרויקטים שלנו זוכה לליווי בנקאי צמוד. יש לכם על מי לסמוך. לעולם לא תרגישו לבד ותמיד תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה.

יעקבי יוניברסל = לקוחות מרוצים

כל לקוח אצלנו הוא לקוח חשוב שאנו דואגים שיקבל את השירות הטוב ביותר מאיתנו.  אם גם אתם מתכננים לבנות בית – בואו ותעשו זאת איתנו. יד ביד נלך בדרך ונעשה מכם עוד לקוח מרוצה שלנו. אתם תקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם ותהנו שנים רבות מהנכס שרכשתם מאיתנו. אצלנו תוכלו להביע את דעתכם האישית, להביע את הרצונות שלכם ולהשמיע את קולכם.

מגוון דירות במגוון אזורים

אנו מציעים לכם מגוון דירות בעיצובים שונים ובגדלים שונים. הפרויקטים שלנו ממוקמים במספר ערים בארץ והיד עוד נטויה. אנו גדלים ומתרחבים מיום ליום ולנו בקנה פרויקטים עתידיים נוספים. כל בניין שאנו בונים נמצא באיזור נוח ונעים למגורים. אנו מחפשים לאכלס בפרויקטים שלנו אנשים טובים ואיכותיים כמוכם. אין לכם מה לחשוב פעמיים, פשוט תצטרפו אלינו.

יעקבי יוניברסל

חיים יעקבי ייעוץ והתאמה אישית

אנו נותנים ייעוץ והכוונה ללקוחות שלנו, שומעים את הרצונות שלהם, ויחד מגיעים לקונספט בו כולם מרוצים ומרוויחים. נשמח לדבר גם איתכם ולשמוע מה אתם מחפשים. אצלנו אנו רואים קודם כל את האדם שמולנו ומתייחסים אליו בכבוד הראוי. העסק שלנו הוא עסק משפחתי ואנו שומרים על השם של המשפחה שלנו בקנאות. בואו ותצטרפו גם אתם למשפחת יעקבי יוניברסל שגדלה ומתפתחת מיום ליום ותרגישו כי זכיתם.

יעקבי יוניברסל – ייזום והשקעות בע”מ הוקמה בשנת 1994 על ידי חיים וריקי יעקבי ומתמחה בבנייה למגורים. הזוג יעקבי נשוי מזה 25 שנה ולהם 4 ילדים. לאחרונה החל בנם הבכור ברק, את דרכו והשתלבותו בעסק המשפחתי. החברה מחזיקה ברישיון קבלן רשום בסיווג ג’ 5 וידועה כחברה שעובדת במהירות, יעילות ועמידה בלוחות הזמנים שנקבעו. כל הפרויקטים של החברה עומדים בכל תקני האיכות הישראליים. הגישה של בעלי החברה לכל פרויקט אותו היא בונה היא מעורבות אישית, מהפרט הראשון ועד האחרון ומהווה את מקור הצלחתה.

יעקבי בונים איכות חיים!