בית אבות סיעודי באווירה פסטורלית

הרבה פעמים כשאנחנו מסתכלים על בית אבות סיעודי, אנחנו מרגישים אי נוחות מסוימת. אף אחד לא רוצה שההורים שלו יגיעו בסופו של דבר אל מקום כזה. להבדיל מבתי אבות רגילים או להבדיל מאחוזות של דיור מוגן, בית אבות סיעודי מספק צרכים אחרים עבור אנשים במצבים הרבה פחות טובים מאשר מי שמגיע אל אותם מקומות שציינו.

אך מאחר ולעיתים אין ברירה ויש צורך להעביר לשם אנשים מבוגרים אשר אי אפשר לטפל בהם במסגרת ביתית, נכון יהיה למצוא עבורם בית אבות אשר שוכן במקום אידיאלי עם אווירה פסטורלית. בית אבות בו ניתן ליהנות מנופים יפים, שקט ושלווה והכי חשוב אווירה טובה.

לא מדובר רק בתפאורת רקע או באווירה, אלא זה הרבה מעבר לכך. בית אבות אמור להקנות שקט, אמור להקנות רוגע, הוא אמור לספק תחושת ביטחון לכל מי שנוכח בו, בוודאי אם מדובר באנשים שנמצאים במצב סיעודי. לכן גם נכון לחפש עבורם מקום שיכול לספק להם את כל זה, לא רק בכל מה שקשור ליחס של הצוות או לשירותים השונים שמוענקים במקום, אלא גם באווירה מסביב. הרבה יותר נעים ונוח להיות במקום אשר נמצא בלב אזור טבע, כאשר פותחים את החלון אפשר לראות ירוק מסביבה ולא אזור עירוני, מיושב, עמוס ודחוס.

בית אבות סיעודי

בית אבות סיעודי באווירה פסטורלית, הוא גם מקום הרבה יותר נעים להיות בו עבור האורחים. הילדים וקרובי משפחה אחרים, צריכים לקחת בחשבון שגם הם יבלו זמן ניכר במקום, ולכן הם צריכים לשאול את עצמם, היכן הם ירגישו יותר נוח, האם במקום בו הם יוכלו להרגיש את הלחץ, הם יוכלו לראות שיקיריהם אינם נהנים ואינם חשים תחושה נעימה, או במקום בו הם ייראו שיקיריהם מרגישים בנוח והם עצמם מרגישים טוב.

חשוב לומר, בישראל יש לא מעט בתי אבות סיעודיים עם צוותים מצוינים, חלק מאותם בתי אבות נמצאים אכן בסביבה טבעית נעימה ופסטורלית. מומלץ לבקר שם ולהתרשם, לפני שבוחרים היכן להזמין מקום עבור ההורים אשר זקוקים לשירות במקום כזה.