3 סיבות לבחור ביריעות ביטומניות לאיטום

אם התקרה שלכם מטפטפת או אם נוצרה בתקרה שלכם רטיבות כלשהי, הרי שאין ספק שאיטום הגג הקיים שלכם לקוי. כאשר מדובר בליקוי גג קיים אטום, הרי שבהחלט כדאי להחליף את כולו על מנת שהוא לא יסב נזקים למבנה, לדייריו ולמה שהמבנה מכיל. ישנן שיטות שונות לאיטום כיום וחשוב מאוד להתאים את שיטת האיטום הנבחרת לכל גג בצורה הטובה ביותר, על מנת ששיטה זו תסיע לגג המבנה להוות את ההגנה הטובה ביותר על גג המבנה כולו. אין ספק שכאשר מדובר בבחירת שיטת האיטום הנכונה עבור גג מבנה וביישום שיטה זו, הרי שחשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

קבלני איטום – כיצד תבחרו את הטוב ביותר שבהם

בכדי למצוא את שיטת האיטום הנכונה והטובה ביותר עבור גג המבנה שלכם, הרי שחשוב מאוד לבחור קבלני איטום מקצועיים, מנוסים ומוסמכים בתחום איטום גגות. קבלני איטום אשר מכירים את שיטות האיטום השונות, יוכלו לבחון את גג המבנה שלכם, את הבעיה הקיימת באיטום הנוכחי שלו ולהציע לכם את השיטה הטובה ביותר עבור איטום הרמטי, חזק ואיכותי עבור גג המבנה שלכם. בעוד שזיפות גגות נחשבה כשיטה הנבחרת ביותר בעבר עבור איטום גגות, אשר רבים בוחרים בה גם כיום, הרי שישנה אלטרנטיבה לא פחות איכותית עבור איטום גגות הקרויה: יריעות ביטומניות.

יריעות ביטומניות לאיטום

מדוע כדאי לבחור דווקא ביריעות ביטומניות

כאשר מדובר על יריעות ביטומניות, מדובר על יריעות איטום אשר פורשים על הגג. שיטה זו נחשבת יעילה מאוד מכמה סיבות:

  1. היריעות הביטומניות מהוות כיום את השיטה האיכותית והיעילה ביותר עבור איטום גג. איטום באמצעות יריעות ביטומניות ידוע כאיטום יעיל ואיכותי יותר, אשר מחזיק מעמד לאורך זמן רב בצורה טובה ועמידה
  2. היריעות הביטומניות מגיעות בצבע לבן. כלומר, הן מהוות בידוד ראוי ומונעות מקרני השמש לחמם אותן ובכך מחדירת חום בלתי מבוקרת אל המבנה
  3. מדובר בשיטה הרמטית מאוד אשר ניתן לבצע גם על איטום קודם. שיטת האיטום באמצעות יריעות ביטומניות לרוב לא תדרוש את הסרת סוג האיטום הקודם של הגג, אלא, יהיה ניתן לבצע את שיטת האיטום הזו על שיטת האיטום הקודמת המצויה בגג.