איטום גגות – מורה נבוכים

תארו לכם כי אתם יושבים בבית שלכם, שהינו מקום המפלט שלכם מתלאות היום יום, בחוץ יורד גשם זלעפות ואתם חושבים כי אתם מוגנים לחלוטין וכי שום דבר לא יפגע בשלווה שלכם ובאיכות החיים שלכם. לפתע פתאום ללא כל התראה מוקדמת, גג הבית מתחיל לנזול והשלווה שבה הייתם מצויים מתנפצת לאלפי רסיסים. זה לא תסריט דמיוני הוא קורה לאלפי אנשים בישראל כל שנה וזוהי בעיה חמורה ביותר שיש לתת עליה את הדעת. אך אל תדאגו יש פתרון פשוט ונוח לבעיה זו והוא מגיע באמצעות איטום גגות. עליכם להקדים תרופה למכה, לא לקחת סיכונים מיותרים ולהבין כי אתם חייבים לבצע איטום גגות ועדיף לעשות זאת בהקדם האפשרי. ברגע שתאטמו את הבית תוכלו להיות בטוחים כי הוא לא ידלוף ולא תהיינה נזילות ממנו וזה ייתן לכם שקט נפשי וגם יבטיח כי תוכלו לשמור על הבית שלכם בצורה הטובה ביותר שיש.

מה הן יריעות ביטומניות לאיטום?

עליכם לתת את הדעת על כך כי איטום גגות הוא דבר הנעשה על ידי מקצוענים ועל ידם בלבד. אחת משיטות האיטום הנפוצות ביותר שיש בשוק היא איטום באמצעות יריעות ביטומניות. זוהי השיטה חדשה יחסית והיתרון הגדול שלה הוא שהיא מחזיקה מעמד לאורך שנים, אם היא נעשית בצורה טובה. מדובר בשיטה בעלת יתרונות רבים והרבה פעמים יבכרו שיטה זו על פני כל שיטה אחרת. יש להזכיר כי אם יש לכם דוד שמש על גג הבית אזי אם אתם בוחרים בשיטה זו האוטם יצטרך לפרק את הדוד ולהרכיב אותו לאחר שסיים לפרוס את היריעות הביטומניות ויש לתת את הדעת על כך.

איטום גגות

האם לבחור באיטום באמצעות זפת?

השיטה הישנה ביותר של איטום גגות היא כמובן איטום באמצעות זפת. מדובר בשיטה מוכחת שעובדת אך בעלת חיסרון אחד בולט ההופך את השימוש בה לפחות נפוצה. אם אתם אוטמים את הגג בזפת הרי שבגלל הצבע השחור שלה אתם צריכים לצבוע כל קיץ את הגג בסיד וזאת בכדי שהגג לא יתחמם מקרני השמש הנקלטים בצבע השחור של הזפת.