מדפסת 3D במחירים ללא תחרות

מדפסות 3D הן בעצם מדפסות תלת מימד שיכולות באמצעות טכנולוגיה ייחודית לייצר אלמנטים שונים בגדלים שונים וכמובן מחומרים שונים כמו: פלסטיק, גבס, מתכת, אלומיניום, טיטניום ועוד.

כיום ישנן שלל חברות המציעות מדפסות תלת מימד במחירים של כמה עשרות אלפי שקלים, אך עם זאת בשל המדפסות החכמות יכולים חוקרים, ממציאים, אדריכלים, מעצבים ויזמים לעבוד בצורה קלה ויעילה יותר – מה שחוסך זמן וכסף. מתחילים לעבוד היום עם חברת פריטק באתר www.fritech.co.il.

 כיצד מוצאים את המחיר הטוב ביותר למדפסת שלכם?

הנה כמה טיפים להוזלת מחירים:

  • בחירת דגם המדפסת הנכון – לפני הכל בצעו בחירה של דגם המדפסת המתאים לכם אשר מספק את צורת ההדפסה הנכונה לעבודה שלכם. כיום ישנן שלל מדפסות תלת מימד העובדות על טכנולוגיות לייזר, התכה, המסה, שימוש באלומת אלקטרוניים ועוד. שימו לב לדגמים השונים ולשיטות ההדפסה השונות לפני הבחירה והחליטו מהי שיטת ההדפסה המתאימה ביותר לכם.מדפסת 3D
  • השוואת מחירים – חשוב לצבע השוואת מחירים בין החנויות השונות שמוכרות מדפסות. בחקירה אינטרנטית קצרה ניתן לבצע השוואות בין מדפסות שונות ולהבין מהן העלויות של המדפסת כמו גם של תוכנה המתאימה למדפסות תלת מימד אשר באמצעותה בונים ומדפיסים את המודלים.
  • ייעוץ והכוונה – בחרו מדפסת במחיר טוב על ידי קבלת ייעוץ והכוונה. התייעצו עם אנשי המקצוע המומחים שיעזרו לכם לקבל את המידע הטוב ביותר עבורכם תוך הכוונה לבחירה מושכלת של מדפסת שמתאימה לכם.
  • בירור עלויות – חשוב מלבד עלות המדפסת להבין מהן העלויות הכוללות בהדפסה של תלת מימד כמו עלות התוכנה, עלות החומרים להדפסה והשכרת איש מקצוע שיוכלו לבצע את ההדפסה הייחודית.
  • בחירה של חברת מדפסות טובה – בחרו חברה טובה למוצרי חיתוך והדפסה, כמו חברה אשר מספקת מכונות לתעשייה כגון מכונת SNS , מדפסות תלת מימד ועוד. חשוב לבחור חברה שמספקת אחריות ושירות תיקונים למכונות שלה כמו גם למדפסות שהיא משווקת. בכך תוכלו לבצע עסקה טובה יותר ברכישת המדפסת שלכם.