מהן זכויות הדיירים בפרויקט התחדשות עירונית

ראשי ערים רבים מבינים כי עליהם להשקיע משאבים בחידוש פני העיר שלהם אם הם רוצים להבטיח איכות חיים גבוהה לתושביהם. עליכם להבין ולהפנים כי פיתוח עירוני הוא לא רק בנייתן של שכונות חדשות אלא יש גם להשקיע בשכונות הישנות. למעשה ניתן לומר כי כיום ההבנה היא כי יש לעשות הכול בכדי להשקיע בשכונות החדשות ולא להזניח אותן מכיוון שההשפעה שלהן על מראה העיר היא עצומה ומכיוון שיש לדאוג לדיירים בשכונות אלו גם כן. אחת הזכויות הבולטות ביותר של דייר בפרויקט של התחדשות עירונית או בפרויקט של פינוי בינוי הוא לסרב לפרויקט. אם היזם לא מקבל רוב של 66% מהבניין או 80% במקבץ של בניינים הוא לא יכול להתחיל את הפרויקט. כאשר אנחנו מתייחסים אל זכויות הדיירים בפרויקט התחדשות עירונית אנחנו צריכים גם להזכיר את הדבר החשוב ביותר והוא שהדייר זכאי לרוב לקבל דירה חדשה וגדולה יותר וזהו דבר בעל ערך אדיר.

הקפידו להתייעץ עם עו"ד לאורך כל הדרך

עליכם להבין כי פרויקטים של התחדשות עירונית ובפרט של פינוי בינוי הם פרויקטים סבוכים ומורכבים מבחינה משפטית. על כן אם אתם דיירים במקום בו מעוניינים לבצע פרויקט של התחדשות עירונית כדאי לכם מאוד להתאגד ולהיות מיוצגים על ידי עורכי דין לכל אורך ההליך. עליכם להבין כי העורך דין ישמור על הזכויות שלכם, יבטיח כי אתם לא מקופחים ויבטיח כי האינטרסים שלכם ייוצגו בצורה הטובה ביותר שיש. לכן לא כדאי לכם לפעול ללא עורך דין ועליכם להבין כי זוהי הדרך היחידה שלכם להבטיח כי תקבלו את המגיע לכם.

התחדשות עירונית

זכרו כי בסופו של יום אתם המרוויחים הגדולים ביותר מהפרויקט

כאשר אנחנו מדברים על פרויקטים של התחדשות עירונית ובפרט על פרויקטים של פינוי בינוי אנחנו צריכים לזכור כי המוטבים הגדולים ביותר מהפרויקט יהיו אתם, הדיירים. על כן כדאי לכם לשקול בחיוב לבצע את הפרויקט ולזכור כי תקבלו דירה חדשה לגמרי שתענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר שיש ותבטיח לכם איכות חיים הרבה יותר גבוהה.