האם ניתן להתכונן לבדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים

לא מעט אנשים נשלחים למכון הרפואי לבטיחות בדרכים. חלק מאותם אנשים נשלחים למכון הרפואי בכדי לבחון האם הם כשירים מבחינה פיזית או נפשית להוצאת רישיון נהיגה וחלק מאותם אנשים ישלחו למכון הרפואי לבטיחות בדרכים בכדי לבחון האם רישיון הנהיגה שלהם יכול להמשיך להישאר אצלם או שעל משרד הרישוי לשלול להם אותו לפרק זמן או לצמיתות בשל בעיה רפואית פיזית או נפשית, אשר גורמת להם להיות לא כשירים לנהיגה בטוחה על הכביש. אנשים מעין אלו יכולים להיות אנשים שנתפסו נוהגים בשכרות או תחת השפעת חומרים ממכרים, אנשים אשר פיתחו מחלה כלשהי שיכולה לפגוע להם ביכולת לנהוג ועוד.

בדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים- מה היא כוללת

כאמור, ישנם לא מעט אנשים אשר נשלחים מטעם משרד הרישוי אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. מטרתו של משרד הרישוי הוא לזהות נהגים אשר יכולים לסכן את עצמם, את הולכי הרגל ואת הנהגים האחרים על הכביש במידה וינהגו בכביש ולנטרל אותם מנהיגה. לכן, המכון רפואי שולח כל נהג אשר נחשד כבלתי כשיר לנהיגה בטוחה בכביש, למכון הרפואי לבטיחות בדרכים. במכון הרפואי לבטיחות בדרכים, האדם יעבור בדיקות שונות בוועדה המכילה רופאים ופסיכולוגים. מטרתן של הבדיקות הללו היא לקבוע האם האדם כשיר מבחינה פיזית ונפשית לנהיגה בטוחה על הכביש. בתום הבדיקות הועדה תעביר את המסקנות וההמלצות שלה למשרד הרישוי. בהתאם למסקנות וההמלצות הללו, יחליט משרד הרישוי מהו דינו של האדם בקשר לרישיון הנהיגה שלו.

בדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים

האם ניתן להתכונן לבדיקה של הועדה הרפואית לבטיחות בדרכים

לא פעם, אדם אשר בטוח כי הוא איננו בלתי כשיר לנהוג בבטחה על הכביש מכל הבחינות, יכול שלא לעבור את הבדיקה של הועדה בהצלחה, מכיוון שהוא לחוץ מדי או נתון במצב נפשי מתוח או מרוגש. לכן, ניתן בהחלט להתכונן לבדיקה בוועדה הרפואית לבטיחות בדרכים. כל שעל אדם מעין זה לעשות זה לשכור את שירותיו של עו"ד תעבורה מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יכין אותו היטב לקראת הועדה ואף ייצג אותו מולה. בחירת של אדם מעין זה בעו"ד תעבורה מקצועי מאוד ואיכותי, יכולה להוות את ההבדל שבין פסילת רישיון הנהיגה שלו לבין השארת הרישיון שלו ברשותו.