הלוואות אקספרס

מבקשים לשפץ את הבית? להחליף רכב? לחתן את הבת? לטוס לטיול בחו"ל? מעוניינים לקבל סכום כסף לו אתם זקוקים, ללא סחבת – באופן מיידי? אולי אתם מבקשים לפרוס את משך ההחזר על פני תקופה ארוכה, תשלומים נוחים, עם ריבית הוגנת? עושה רושם שהלוואות אקספרס עשויות להיות הפתרון המתאים עבורכם.

מי אתן, הלוואות אקספרס, ולמי אתם טובות?

אכן – הלוואות אקספרס, (או: הלוואות מיידיות) ניתנות באופן כמעט מיידי, בסכומים קטנים יחסית, ולמשך עד 3 שנים. אלו הלוואות נפוצות ביותר, בעיקר בשל העובדה שכסף זה מועבר לחשבון הבנק מיידית, ללא צורך בערבים ובבירוקרטיה מינימאלית.

זכאות להלוואת אקספרס ניתנת בהתאם לפרמטרים שונים, המדגישים נתונים פיננסיים וכלכליים של המבקש. כדי להעניק הלוואות אקספרס, הבנק בודק את היסטוריית האשראי והוצאותיו החודשיות של המבקש, ואת מידת התאמתן לסכום הכסף הנכנס לחשבונו מדי חודש בחודשו. יתר על כן, נעשה שימוש בנתונים סטטיסטיים שונים – אך מדובר בבדיקה קצרה ומהירה למדי.

הלוואות אקספרס ניתן לקבל באמצעות כרטיס האשראי, על-ידי חברת האשראי, אשר באפשרותן לפרוס את החיובים לתשלומים, ולהעניק בכך הלוואות אקספרס על מנת לכסות חובות אשראי מצטברים.

יתרונות הלוואות אקספרס

היתרון המרכזי עבור הלוואות אקספרס, הוא היעילות והמהירות בהן ניתן לקבלן ואת אפשרות הלווים לעשות שמש בכסף מיידית. הלוואות אלו מאושרות לרוב תוך יממה (באם אין גורמים הנדרשים לבירור נוסף), כאשר תוך שלוש יממות הכסף מועבר אל חשבון המבקש. מתן הלוואות אקספרס אינו מחייב תחקורים רבים של המבקש ו/או נוכחות ערבים. תשלומי ההחזר פרוסים באופן אופטימאלי לטובת הלווה. כדאי לזכור כי קיימת אפשרות לפרוע את ההלוואה לפני סיום התשלומים הקבועים, על-ידי תשלום חד פעמי גדול, ללא קנס כלשהו על הפירעון המוקדם. מלבד זאת, הטכנולוגיה בת ימינו, יחד עם הגישה הקלה לאינטרנט, מאפשרות לקבל הלוואות אקספרס גם מהכורסא בבית. כל שנדרש היום בכדי לקבל הלוואות, הוא לעשות טלפון, או לפנות לגופים המלווים באמצעות אתר האינטרנט שלהם

היכן ניתן לקבל הלוואות אקספרס

ישנם מספר גופים באמצעותם ניתן לקבל הלוואות מסוג זה:

  • בנקים – על אף שתחום הלוואות אקספרס התחיל דרכו בחברות חוץ-בנקאיות, הרי שכיום גם הבנקים מאפשרים קבלת הלוואות אקספרס, בדומה למוצרים אחרים שהם מציעים (משכנתאות, הלוואות גדולות וכו').
  • גופים חוץ בנקאיים – אלו היו הראשונים לזהות את הפוטנציאל בתחום זה, והתחילו להניע את השוק. מדובר בחברות ביטוח וחברות אשראי.
  • גופים פרטיים – אין הכוונה כאן לשוק האפור, אלא לחברות פרטיות מורשות משרד האוצר להענקת הלוואות. אלו הן חברות ליסינג ופקטורי. לפני שבאים במגע עם חברות אלו, יש לבדוק כי הן אכן מחזיקות ברישיון הנדרש להענקת הלוואות אקספרס.

נדגיש כאן שוב את החשיבות הרבה בנקיטת הזהירות בזמן עבודה עם השוק האפור, שוק בו הסיכונים הם בהחזרי תשלומי הנושאים ריביות גבוהות מאוד ותנאים אגרסיביים אחרים להחזר.