מגוון מוצרי פרסום שמתאמים לכל עסק

אחת הדרכים לפרסם ולמתג את העסק שלכם היא באמצעות שלל מוצרי פרסום אשר עיקרם נודעו לחשוף את העסק שלכם אל מול קהל יעד קיים מול קהל יעד חדש ומול לקוחות מזדמנים.

מוצרי פרסום היו כבר מאז תחילתו של עולם הפרסום חלק בלתי נפרד ממיתוג ושיווק העסק בעיני לקוחות ולכן השיטה החזיקה מעמד עד כה וכיום באמצעות שלל מתנות קטנות וגאדג'טים שניתן לחלק ללקוחות ועובדים – ניתן ליהנות מיותר מוצרי פרסום שהפכו שימושים ומתאימים לכל לקוח.

אבל איזה מוצרים ישנם שאפשר להעניק לעובדים או ללקוחות אשר מתאימים לכל עסק? כמה דוגמאות בהמשך:

אוזניות – עם השימוש ההולך וגובר בניידים והצורך באוזניות גם הוא הולך וגובר ולכן הענקת אוזניות מעולות ואיכויות מאפשרת מיתוג שלכם כעסק יוקרתי ומשקיע. האוזניות יהיו שימושיות עבור כל אחת ואחד והם ישמשו אלמנט פרסום נפלא שנחשף בכל מקום.

עטים – גם עטים הם דרך מעולה למתג את העסק שלכם בעיקר שעטים הוא מוצר שעובר ידיים רבות. מתגו את העט על ידי לוגו וסלוגן העסק ותוכלו להעניק מתנה חמודה וגם לפרסם את העסק שלכם אל מול עיניהן של רבים.

מוצרי פרסום לעסק

לוחות שנה – לוחות שנה הם כאלה התלויים במשך כל השנה בבתים, עסקים ומשרדים. בשל כך לוח שנה הוא אחד ממוצרי הפרסום הפופולאריים ביותר שהם גם שימושיים עבור הלקוח אך שימושיים יותר עבור העסק אשר ממותג באמצעות הלוגו והחשיפה שמקנה לוח השנה.

שמשיות – שמשיות הן מוצר פרסום נהדר וזאת משום שהוא נמצא באוויר החופשי ובכל מקום. כיום שמשיות ממותגות הן כאלה שנפרסות לעיני כל ובכך מאפשרות לוגו העסק להיחשף אל מול עיניים חדשות.

מטענים לנייד – אם אתם רוצים להעניק מתנה פרקטית ושימושית תמיד תוכלו להעניק מטען לנייד. כיום ישנם שלל מטענים לנייד אשר כול אחת ואחד צריך כאשר באמצעות מטען ממותג ניתן להעניק מתנה נפלאה.

שוקולדים ממותגים – גם שוקולדים ממותגים או עוגיות מזל ממותגות יהיו מתנה כיפית בעיקר שאפשר להעניק אותה לעובדים בחגים. העניקו מתנו תמסוג זה גם ללקוחות ותוכלו ליצור רושם מעולה ולשמור על קשר עם הלקוח.

עוד מידע תוכלו למצוא גם באתר של גאדג'טשופ.