מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות ושיפור תהליכים עסקיים

ניהול קשרי לקוחות יכול להיות תהליך פשוט יותר כאשר מבצעים אותו בעזרת מערכת CRM . מערכת CRM יכולה לאפשר לעקוב אחר הסטטוס של ההזמנות והמכירות של העסק שלנו כך שבכל רגע נתון נוכל להעניק את השירות הטוב ביותר לכל אחד מהלקוחות שלנו. מערכת זו תאפשר לנו לנהל בקלות רבה יותר את כלל העובדים בעסק שלנו.

טיפים לניהול קשרי לקוחות שמקדם מכירות

ניהול קשרי הלקוחות בעסק שלנו יכול להיות צעד חשוב בקידום המכירות שלנו. בשביל שנוכל לקדם את היקף המכירות החודשי והשנתי של העסק שלנו אנחנו חייבים להיות קשובים לקהל הלקוחות שלנו, לאופן ההתקשרות איתם ולצרכים שלהם. ברוב העסקים יש כמות גדולה של לקוחות וקשה לעקוב באופן מסודר אחר כל דרכי התקשורת איתם והשיחות איתם מבלי לתעד זאת באופן מסודר ושיטתי. מערכת ניהול קשרי לקוחות המכונה CRM כמו של  ZOHOתוכל לסייע לנו לתעד באופן שיטתי ומסודר את כל השיחות והתקשורת שלנו מול הלקוחות כך שיהיה לנו קל יותר לעקוב אחר סטטוס השירות שכל לקוח ולקוח מקבל מאתנו. מעקב זה יוכל להפוך את העבודה שלנו ליעילה ומהירה יותר באופן משמעותי כך שכל לקוח ירגיש שהוא לקוח V.I.P שזוכה לקבל יחס מיוחד ומותאם אישית.

הגדרת תהליכים עסקיים – למה זה חשוב ואיך עושים זאת?

הגדרה נכונה של התהליכים העסקיים שלנו תוכל לאפשר לנו למקסם את הרווח הסופי שלנו בכל שנת מס. הגדרת תהליכים אלו יכולה להיות מורכבת ושימוש במערכות שיסייעו לנו בכך יכולה להפוך את העבודה שלנו להרבה יותר יעילה ואפקטיבית. חלק חשוב מהגדרת תהליכים אלו הוא הגדרה נכונה של התפקיד שכל אחד מהעובדים בעסק שלנו יש הן בעבודה מול הלקוחות עצמם והן בשלבי הייצור של השירות או המוצר שאנחנו מוכרים.

מערכת crm

יתרונות של מערכת CRM ומחשוב ענן לעסקים

מערכת CRM ומחשוב ענן לעסקים היא בעלת יתרונות רבים והיא בדיוק מה שיכול להפוך את תהליכי העבודה בעסק שלנו לקלים ויעילים יותר. באמצעות מערכת מסוג זה אנחנו יכולים לעקוב בזמן אמת אחר הסטטוס של המשימות השונות שיש לעובדים שלנו בעסק משלב הייצור של השירות או המוצר, שלב המכירה וההתקשרות ללקוח ושלב סיום העבודה מול כל לקוח ולקוח. מערכות אלו שומרות באופן ממוחשב את כל הפעילויות וההיסטוריה של העסק שלנו כך שאנחנו יכולים בקלות רבה גם לחזור אחורה ולעקוב אחר תהליכי העבודה שלנו על מנת שנוכל לייעל אותם.

יתרונות של מערכת מקצועית לניהול לידים ושיפור תפוקת העסק

אחד היתרונות של מערכת CRM הוא שהיא יכולה לשמש אותנו גם בתור מערכת מקצועית של ניהול לידים. מערכת זו יכולה לאפשר לנו לעקוב אחר סטטוס הפנייה וההתקשרות שלנו לכל לקוח פוטנציאלי. באמצעות המערכת אנחנו יכולים לדעת לאיזה לקוח כבר פנינו ומה סיכמנו מולו. כך אנחנו יכולים למנוע מצב שבו יש לקוחות שנופלים בין הכיסאות ואנחנו לא פונים אליהם או מצב בו אנחנו פונים מספר פעמים רב לאותו הלקוח ולמעשה מטרידים אותו.

הגדלת מכירות ותוצאות באמצעות מערכות מחשוב והגדלת הרווח של העסק

באמצעות מערכות מחשוב כדוגמת מערכת CRM אנחנו יכולים לעבוד באופן יעיל יותר כך שנוכל בכל רגע נתון לדעת מה סטטוס הטיפול שלנו בכל לקוח ולקוח מלקוחות העסק שלנו. כאשר תהיה לנו אפשרות מעקב אחר כל תהליכי המכירה שלנו יהיה לנו קל יותר להגדיל את היקף המכירות שלנו ואת הרווח של העסק שלנו כי נדע מה לקוח לנו יותר מדי זמן ויהיה לנו קל יותר לזהות תקלות או עיכובים ולטפל בהם בזמן.