מה הופך אבקת חלבון למומלצת יותר מאחרות?

אבקות חלבון הן כאלה שאשר מקנות את היכולת לפתח מסת שריר באמצעות הגברת החלבונים הנספגים בגוף ספורטאים.

בוני שרירים ואף אנשים שצריכים להעלות במשקל, כולם ואחרים צורכים אבקות חלבון בין הארוחות כדי להשלים את מנות החלבון היומיות שעליהם לצרוך גם כדי להעלות את מסת השרירי וגם על מנת לקבל מנת אנרגיה לפני או אחרי אימון.

כיום ישנן שלל אבקות חלבון מסוגים שונים הנמכרות בפארמים השונים. אבל כיצד נדע לבחור את אבקת החלבון המתאימה לנו? ומה הופך אבקת חלבון למומלצת יותר מאחרות? כל התשובות בהמשך.

אם אתם רוצים למצוא את אבקת החלבון הטובה ביותר יש לשים לב לכמה דגשים בבחירה:

  • אחוזי הגבינה – שימו לב לאחוזי הגבינה הנמצאים באבקת החלבון. אבקות איכותיות מכילות לפחות 20 אחוזי גבינה תוך שימוש בשאר חלבונים מהחי או המטבע. אבקות חלבון טובות מיוצרות מחלבונים, ממי גבינה או מפולי סויה.
  • כשרות – אם אתם שומרי כשרות שימו לב וודאו כי האבקה כשרה. כיום ניתן לחפש ברשת אבקות חלבון כשרות ולמצוא אבקות המתאימות לסוג הכשרות שאתם מחפשים.
  • התאמה לצרכן – וודאו כי אבקת החלבון מתאימה לכם. התאימו את סוג האבקה באמצעות תזונאית או רופא המשפחה ובחרו באבקה שמתאימה לדיאטה שלכם או לסוג האימון שאתם מבצעים. בנוסף כיום אפשר לבחור באבקות חלבון אשר מתאימות גם לצמחונים וגם לטבעונים וזאת בשל היותן לא מכילות מרכיבים מן החי.
  • עמידה בתקנים – וודאו כי אבקת החלבון עומדת בכל התקנים. כאשר אתם בוחרים אבקה שימו לב כי היא עומדת בתנאים המחמירים של מכון התקנים הישראלי והבינלאומי.
  • ויטמינים – אבקת חלבון הופכת למומלצת יותר מאחרת בזמן שהיא מכילה ויטמינים. בחרו אבקה שיש בה את  את כל חומצות האמינו החיוניות המסייעות בתהליך ההתאוששות של הגוף.
  • אבקת חלבון מומלצת

לסיכום, זה נכון, כיום ישנו מבחר רב של אבקות חלבון. אם זאת במידה ותבצעו בחירה משוכלת ונכונה: ניתן יהיה לקבל אבקת חלבון מומלצת ומזינה.