אטרקציות בראשון

מי שגר בראשון לציון יודע כי ראשון היא מקום שכיף לחיות בו ושניתן ליהנות ממנו גם מאיכות חיים, גם מקרבה רבה לאזור מרכז הארץ וגם ממקום ששי בו שלל אטרקציות ומקומות בילוי, תוך שניתן לחוות במקום שלל בילויים כזוג, עם חברים ועם כל המשפחה.

אם אתם מתכננים יומולדת, יום נישואין, הצעת נישואין, יום גיבוש ושלל אירועים, חשוב שתדעו כי בראשון לציון שבו ניתן ליהנות משלל אטרקציות מעולות! אבל מהן האטרקציות המרכזיות במקום? הכל בהמשך.

ראשון לציון היא עיר תוססת שנוסדה בשנת 1882. העיר הפכה למוכרת בשנת 1950 ומאז היא משמשת כאזור ספר איכותי ששוכן ליד אזור גוש דן. העיר כוללת מגוון  מרחבים לבילוי, פארקים, שטחי מסחר מרכזים קהילתיים ולכן היא מושכת אוכלוסייה איכותית אליה.

אבל היכן אפשר לבלות בראשון?

סופר לנד – אם אתם אוהבים רכבות הרים, קפיצות באנג'י, מתקני מים, רכבל ושאר אטרקציות מסמרות שיער אתם מוזמנים לסופר לנד בראשון לציון. המקום שמשתרע על 80 דונמים של כיף, הנאה ומתקנים אטרקטיביים אשר מקנים חוויה מושלמת ליחידים, קבוצות ולכל המשפחה.

חדרי בריחה חדר בריחה בראשון לציון היא אופציה נפלאה לכל בילוי! כיום באמצעות החדרים הידועים גם כאסקייפ רום יכולים רבים מהאנשים ליהנות מבילוי כיפי ומגבש בכל מאורע החל ממסיבות רווקים ורווקות, לימי הולדת, לגיבוש עובדים ועוד. אסקייפ רום בראשון לציון כולל שלל קונספטים כמו פיראטים, סוכנויות ביון, שוטרים וגנבים ועוד, תוך שניתן ליהנות מחוויה מלאת אדרנלין ומסמרת שיער בניסיונות להימלט מחדר הבריחה תוך פתרון של כתבי חידה, פענוח כתבי סתרים, ביצוע משימות ועמידה שבשלל אתגרים.

סינימה סיטי – הסנימה סיטי הוא בית קולנוע ענק שבו ניתן לראות את כל הסרטים החדשים. בסנימה סיטי בראשון לציון סרטים חדשים, מושבים מרווחים, חדרי  VIP שלל מסעדות, חנויות וכל מה שצריך לבקש כדי ליהנות מבילוי מושלם. 

פארקים – אם טיול באוויר הצח עושה לכם את זה, תמיד תוכלו ליהנות מפיקניק נהדר בפארקים אשר מציעה העיר המצויים לכל אורכה ורוחבה. השטחים הנפרסים על 300 דונמים מאפשרים ליהנות ממתקנים נפלאים, בעלי חיים, אטרקציות ובעיקר אוויר צלול וצח.