קורס דיבוב – למי זה מתאים

אם אתם מעוניינים ללמוד לשלוט בקול שלכם או אם ברצונכם לעסוק במקצוע בלתי שגרתי, קורס דיבוב נועד בשבילכם. כן, כן אותו קורס שיאפשר לכם ללבוש דמויות מגוונות. זו יכולה להיות נסיכה יפה, מכשף רשע או דוב חמוד. הכול תלוי במפיקים, באנימטורים ובבמאים. אך בסופו של דבר אתם תזכו להיות חלק מפרויקט גדול וחשוב עבור הדור הצעיר, ולא פעם גם עבור המבוגרים.

אז מי יכול לדובב

קורס דיבוב אינו דורש ניסיון קודם בדרך כלל, אך הוא אינו מתאים לכל אחד. אם יש לכם אחד או יותר מהפרמטרים הבאים, קיים סיכוי טוב לכך שהקורס יתאים דווקא לכם:

  • אם אתם אוהבים להשתמש בקולכם – וזה אומר שאתם אוהבים לשיר ולחקות קולות של יצורים, דמויות או אנשים מפורסמים. סביר להניח שיש לכם כישרון מיוחד שחבל שלא תשתמשו בו.
  • אם אתם מעדיפים להישאר מאחורי הקלעים – היופי שבדיבוב הוא שאפשר להפגין את כישורי המשחק ובה בעת "להתחבא" מאחורי הדמות שאתם מדבבים.
  • אם אתם אוהבים לשמח אחרים – פעולת הדיבוב משמחת ילדים רבים ברחבי הארץ וגם בעולם. אם גם אתם מעוניינים להיות חלק מהקהילה, הצטרפו אליה כבר עכשיו.
  • אם אתם מוכנים לעבוד קשה – יש לכם כישרון מלידה וזה יפה, אך חשוב לתרגל באמצעות תרגולים מעשיים כדי להפוך למדבבים מן השורה.
  • אם אתם מוכנים להעניק לדמות שלכם מנשמתכם – המדבבים מתחלקים לשניים: אלה שמדבבים באופן טכני ואלה המדבבים עם נשמה. כדאי לכם להשתייך לקטגוריה שנייה.
  • אם אינכם פוחדים מהסבה מקצועית – אם אתם עובדים בעבודה שאינה מספקת אתכם ובה אינכם מסוגלים לממש את הפוטנציאל הטמון בכם, אולי הגיע הזמן לעשות שינוי.

קורס דיבוב

כיצד משתלבים בשוק העבודה

לאחר שעברתם קורס דיבוב, נותרת המשימה הלוא פשוטה של למצוא עבודה. אמת, בראשית תדרככם תצטרכו להתפשר על עבודות התחלתיות. אך ככל שתצברו יותר ניסיון וטכניקת דיבוב, כן תוכלו לזכות בתפקידים משמעותיים יותר. זה יכול להיות דיבוב של סרטים מצוירים או סרטים בתלת ממד, כמו גם דיבוב בסרט תדמיתי המציג שירות או מוצר של חברה, כמו גם סרט המציג אידאולוגיה של חברה.