לימודי תופים בתל אביב

לימודי תופים בתל אביב הפכו לנפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים בוחרים ללמוד לנגן על תופים, היות ומדובר על הזדמנות נפלאה לשכלל את כישורי המוטוריקה העדינה, ללמוד משהו חדש ולהתנסות בנגינה משחררת ומהנה. ניתן היום למצוא קורסים שונים, המתאימים לילדים או למבוגרים, ומחולקים לפי קבוצות של מתחילים ומתקדמים. המתחילים יכולים לחוות את החוויה שבנגינה על תופים, להרגיש את העוצמה שעוברת להם בגוף בזמן התיפוף וליהנות מהתחושה של הקלילות וההנאה שמופקת בזמן הנגינה. נגנים עם קצת יותר ניסיון, יכולים לשכלל את טכניקת התיפוף שלהם, להעשיר את הידע שלהם במקצב ובסגנון לא מוכר וללמוד טכניקות חדשות מטובי המורים בתחום. קורס מתחילים למשל, יכלול ככל הנראה מספר מושגים בסיסיים מעולם המוסיקה ומעולם התופים בפרט. התלמידים ילמדו על חלקיה השונים של מערכת התופים, הם ילמדו כיצד לקרוא תווים וכיצד לתפעל את כל המערכת.

לימודי תופים בתל אביב – מספר נקודות שכדאי לדעת מראש

ניתן היום למצוא בתל אביב לא מעט קורסים שונים, אשר מספקים לימודי תופים ברמה כזו או אחרת. חשוב לבחור ללמוד בבית ספר מקצועי ומוכר, על מנת ליהנות מחוויה איכותית ומקצועיות ביותר. אין טעם ללמוד מחובבנים, כאשר ניתן ללמוד מטובי המתופפים בארץ. לכן חשוב לבחון היטב את המוניטין שיצא לבית הספר אשר מספק את הקורס, לבדוק מי הם המורים ומה בדיוק הקורס כולל. קורס מתחילים למשל, אמור לכלול ברוב הפעמים היכרות עם מערכת התופים, לימוד קריאת תווים וכמובן הבנה של הדינמיקה הדרושה בזמן הנגינה. הקורס אמור לכלול את כל הטכניקה הדרושה לצורך תיפוף מקצועי ומדויק, כולל אחיזה נכונה של המקלות וטכניקות ידיים מתקדמות ובסיסיות. קורסים מתקדמים יותר אשר מיועדים לנגנים בעלי ניסיון קודם בתיפוף, יכללו טכניקות נגינה משוכללות יותר והיכרות עם סגנונות תיפוף נרחבים. ישנם קורסים אשר מתמקדים בסגנונות שונים, כגון ג'אז, היפ – הופ, רוק וכדומה.

לימודי תופים בתל אביב

לסיכום, לימודי תופים בתל אביב יכולים להתאים הן למתחילים והן למתקדמים. רוב השיעורים יכללו חלק עיוני וחלק מעשי, על מנת ליישם את ההסברים והקונספטים של הנגינה בסגנון כזה או אחר.