טיפים לבחירת שמלות כלה

היום של החתונה הוא יום יוצא דופן שבו גם החתן ובעיקר הכלה, יוצאים מן השגרה ונראים ממש כמו כוכבים למשך של יום וערב אחד. לא משנה עד כמה החתן יחליף את מלבושיו ועד כמה הוא טורח על מנת להשיג מראה נפלא, עדיין גולת הכותרת של אותו הערב היא לגמרי הכלה אשר ממש לא צריכה ללבוש יותר משמלה אחת מרהיבה על מנת לתפוס את כל תשומת הלב כאשר היא נכנסת אל הדרך שמובילה אל החופה. הבעיה היחידה היא כיצד למצוא את אותה שמלת כלה מחמיאה, כזו שתראה נהדר גם עוד כמה שנים בתמונות שתנציח גזרה נפלאה? הרי יש לא מעט בוטיקים שמציעים שמלות כלה, ובהם תלויות שמלות רבות בכל סוג שלצבע, בד וגזרה.

עובדים לפי תקציב מסוים

הדבר הראשון במעלה הוא התקציב. לא כל כלה יכולה להרשות לעצמה שמלה של מעצבת על ולא כל כלה רוצה להחליף אל כמה שמלות במהלך של ערב אחד. הבחירה היא מאוד אישית ומשפיעה במידה ניכרת על התקציב שקיים לרשות הרכישה או ההשכרה של שמלת כלה אחת. לכן, זה מאוד חשוב להכיר את העלויות של שמלות כלה בצורה ממוצעת, ומכאן והלאה כבר להתחיל ולברור לפי פרמטרים נוספים מלבד זה של המחיר את הבוטיקים ודגמי השמלות אשר יכולים לבוא בגדר חשבון עבור כל כלה וכלה.

מביאים פמליה קטנה לייעוץ

ההתלבטות בין שמלה אחת לאחרת יכולה להיות מאוד לא פשוטה, כאשר הדבר הראשון שאותו חשה כל כלה במעמדה הוא לבישה של שמלה שמרגישה ממש כמו תחפושת. הרי לא בכל יום עוברים אל שמלה של נשף והרבה יותר רגילים של שמלת בד פשוטה שמגיעה רק עם שכבה אחת ואורך הרבה פחות נדיב, אלא קצר. מה עושים? מתאקלמים אל השינוי, ועם כל מדידה מתחילים להבין מה יותר מרגיש טבעי ללבישה, גם אם זה חריג לכל מה שנלבש עד עכשיו. את הסיוע לגבי התלבטות בין גזרה אחת לאחרת יכולות להגיש נשים נוספות שמגיעות אל המעמד של המדידה, וכך שומעים חוות דעת נוספות וזוויות ראייה שלא ממש חושבים עליהן באותו רגע מרגש של ממש.

שמלות כלה

מודדים כמה גזרות שונות

הדבר הנוסף שאותו חייבים לקחת בחשבון הוא כי העין מרמה. לא כל שמלה אשר נמצאת על גבי קולב נראית בדרך דומה על הגוף ,ולכן, כל כלה צריכה למדוד כמה וכמה סוגים של גזרות על מנת להבין את ההבדל בין כל אחת ולראות מה יכול להיות הכי מחמיא גם אם זה לא ממש נראה כך בתחילה.

לא שוכחים לעשות התאמה

החלק האחרון של כל שמלת כלה הוא זה של העיבוד אל הצרכים של הכלה. זה אומר התאמה מדויקת אל המידות שלה, אל הגובה, אל הטעם האישי עם הוספה והורדה של אלמנטים שהיו קיימים בשמלה המקורית. זאת עד לקבלה של שמלת כלה מושלמת ומחמיאה.