ייעוץ משכנתא

בכל חודש, עשרות זוגות מגיעים לבנקים  למשכנתאות בכדי לקבל הצעה למשכנתא. חלק מהם נעזר עם חברת ייעוץ משכנתאות וחלק  אחר מהזוגות הללו מעדיפים להתמודד לבד עם נושא המשכנתא. מדובר על בזבוז של שני משאבים יקרים- זמן וכסף וכן עומד בפני בירוקרטיה קשה , מסורבלת וארוכה ומפספס הזדמנות לחסוך בהוצאות המשכנתא שיהיו כחלק מאורח חייו לשנים רבות.

ראשית, כאשר אתם עומדים לקבל ייעוץ משכנתא, יש להגיע עם כל הניירת הנחוצה, כך שהיועץ יוכל לראות מה גובה ההכנסות וההוצאות שלכם ועל פי הם, ניתן יהיה לבנות תמהיל נכון במשכנתא שלכם. יועץ המשכנתאות יגיש את הבקשה לשני בנקים למשכנתאות בכדי ליצור תחרות בריאה ואז, ימתין לקבלת האישור העקרוני למשכנתא בתוך 24-48 שעות, כאשר לקוח שמעוניין להתייעץ באופן עצמאי עם יועץ המשכנתאות של הבנק שממנו הוא חושב לקחת את המשכנתא, ימתין כמה ימים עד לפגישה בשל הלו"ז הצפוף של יועץ המשכנתאות בבנק. 

תמהיל למשכנתא הבנוי על פי צרכיו

תמהיל מקצועי ונכון, ניתן לקבל אצל חברת ייעוץ משכנתאות אשר תבנה עבורכם תמהיל שיהיה תפור על פי הצרכים של כל לקוח. גם מבחינת הריצות המיותרות והכנת המסמכים הנכונים לאחר שיועץ המשכנתאות הכין עבורכם את התמהיל הוא יבקש את המסמכים החשובים מכם, כך שיהיה לכם זמן מסוים שיגדיר היועץ, בכדי להגיש את הניירת ולהתקדם לקראת תשלומי המשכנתא.

עסקה כדאית ומשתלמת באמצעות ייעוץ למשכנתאות

אחד מהצעדים החשובים ביותר שאדם מבצע בחייו, הינו רכישה של בית או דירה. מדובר על התחייבות של עד לעשרות שנים. תפקידה של חברת ייעוץ משכנתאות, הינה מורכבת ובעלת אחריות גדולה. השקט שחברה זו מעניקה ללקוחותיה הופך את הייעוץ לאנשים המעוניינים ליטול משכנתא בתנאים אטרקטיביים לכדאית ומאוד משתלמת.

מדובר על רווח משמעותי  בחיסכון בהחזרי המשכנתא. יש לציין, כי מקצוע יועץ משכנתאות, אינו היה קיים בעשור הקודם והיום, כ-20%-30% מלוקחי המשכנתאות, מתייעצים עם יועץ כזה, בשל ההצלחה, הפך מקצוע זה למבוקש ונפתחו קורסים רבים בתחום. מקצוע זה הינו פופולארי היות ולווים רבים מעורים יותר בריביות במשק, בנושא מחזור המשכנתאות ולכן, מעדיפים ובצדק לתכנן את הצעדים שלהם עם יועץ למשכנתאות עצמאי שאינו קשור לבנק שממנו הם לווים את הסכום למשכנתא.