מתנות ממותגות

הפרסום הינו חלק בלתי נפרד מפעילות של כל עסק חפץ חיים והוא מתנהל במישורים שונים. במקרים רבים, הוא מגיע בצמוד ליחסי ציבור ושני התחומים  הללו משיקים אחד לשני, ולרוב, משלימים זה את זה. חלוקת מתנות ממותגות היא דרך טובה ומקובלת לפרסום  העסק, ובנוסף, לעשות יחסי ציבור לו ולמנהליו. זוהי צורת פרסום  ממוקדת ובאמצעותה מקדישים תשומת לב לאנשים אשר אתה חפץ ביקרם. לקוחות חשובים, פקידים ומנהלים שעובדים מול העסק, וכן, עובדי העסק בכל הרמות הם אנשים כאלו.

מוצרי פרסום רבים ניתנים באירועים  מיוחדים. לרוב, בחגי ישראל בהם מקבלים העובדים מתנות לחג. זאת  הזדמנות מצוינת  מבחינת העיתוי החגיגי והאווירה הנעימה הסובבת את כולם לקראת החגים. הזדמנויות אחרות הן תחילת שנה אזרחית, כאשר יש השקות מוצר, כאשר תהליך חדש ומשמעותי קורה בעסק ורוצים לציין אותו, בעת כינוס או ועידה לעסקים ובמועדים חשובים אחרים. יש מקרים אחרים בהם מבצעים שיווק ישיר או מגיעים לאחת מהפגישות הראשונות  מול לקוח, ולקראת עסקה אפשרית. 

מתנות ממותגות יכולות לנוע בין צנועות דוגמת עטים פשוטים ליקרות מאוד שניתנות למנהלים בכירים, לבעלי עסקים ולאח"מים. יש כאלו שמתאימות למשרד דוגמת, מעמדים לשולחנות, קופסאות לנייר, סרגלים, משחקי חשיבה לצוות  העובדים ועוד. יש מוצרי פרסום שנועדו לשימוש חיצוני בחופי ים, בטיולים, בפיקניקים ועוד, וכאן  ניתן למצוא מגבות, חולצות, כובעים, תיקים ותרמילים וכדומה. מוצרי אלקטרוניקה תמיד נדרשים על ידי אנשים, וכאן ניתן למצוא דיסק און קי, רמקולים, עכברי מחשב וכדומה.

מתנות ממותגות הן שימושיות ונועדו לכך שאנשים ייחשפו לתכנים שמתפרסמים עליהן. אלו שנמצאות במשרד או בבית מוגבלות, יחסית, בעוצמת חשיפת הפרסום לעומת אלו שלוקחים אותן לסביבה חיצונית שבה גם אנשים זרים יכולים לראותן. לעומת זאת, מוצרי משרד ובית נחשבים לאישיים ואינטימיים יותר. בחירת המתנות מגיעה ממקום של צורך הנותן, סוג העסק, אופי הלקוח המקבל ומעמדו, היכולות הכספיות ועוד. ניתן להתייעץ עם משווקי מוצרים אלו המתמחים בפרסום  מהסוג הזה. ברשותם מלאי גדול ומגוון של מוצרים, הם יכולים לייעץ על  הבחירה המוצלחת ביותר ואף להדפיס את לוגו  העסק ופרטיו עליהם.