חמשת הטיפים המובילים להובלת רהיטים!

יש ברשותכם רהיט שאתם רוצים להעביר במתנה לחברים? אתם עוברים דירה ורוצים להעתיק גם את מגוריהם של הרהיטים האהובים עליכם? הובלה של רהיטים מסתמנת כאחת ההובלות המורכבות ביותר, הדורשת מיומנות רבה וצוות מקצועי של סבלים. אם גם אתם עתידים להוביל בקרוב ארון, מזנון או פינת אוכל, לפניכם חמשת הטיפים המובילים להובלה בטוחה של רהיטים.

1.שירות נלווה של פירוק והרכבה

הטיפ החשוב ביותר הוא לשדרג את ההובלה שלכם עם שירות נלווה של פירוק והרכבת הרהיטים. מדוע חשוב כל כך לפרק את הרהיטים לפני ההובלה? מכמה סיבות: הסיבה הראשונה היא הסיבה הלוגיסטית. מרבית ארונות הבגדים ופינות האוכל לא יכולים לעבור דרך דלת הכניסה של הבית, כך שעל מנת להעלות את הרהיטים אל משאית ההובלה, יש צורך בשירות של פירוק הרהיטים הניתן לכם על ידי הצוות המגיע לבצע את ההובלה. מה קורה במקרים בהם לא ניתן לפרק את הרהיטים? מסתייעים בשירות ייחודי שכבר יוצג בפניכם.

2.לפני ההובלה: לרוקן את הרהיט מתכולה

בעוד ישנם דגשים הניתנים למובילים, גם ישנם דגשים הניתנים לכם. הדגש הראשון הוא לרוקן את הרהיט שלכם מכל תכולה. כך לדוגמא, אם אתם הולכים להוביל ארון בגדים, חשוב לרוקן אותו מפריטי הלבוש לפני שצוות המובילים מגיע אליכם. באופן זה, המובילים יוכלו להגיע ולהתחיל לפרק את הארון וכך לנהל את ההובלה בצורה יעילה. ברשותכם מזנון הגדוש באלבומי תמונות ותקליטורים? רוקנו את המזנון מכל תכולה על מנת לאפשר למובילים לפרק את הרהיט ולהעמיס אותו מהר ככל הניתן אל המשאית.

הובלת רהיטים

3.לעטוף את הרהיט בניילון עבה למניעת שריטות

כמו כן, חשוב שתקפידו ותדרשו מצוות המובילים לעטוף עבורכם את הרהיטים – גם את אלו שפירקו עבורכם וגם אלו שההובלה שלהם מתבצעת בצורתם המקורית. אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא הובלה של רהיטים שלא נעטפו בניילון נצמד ועבה. המטרה של עטיפת הרהיטים היא להבטיח שהם לא יפגעו לאורך ההובלה בחדר המדרגות, המעלית או לאורך ההובלה. היו מקרים בהם רהיטים יצאו מבית הלקוחות כשהם במצב אחד, אך לאחר ההובלה התגלו שריטות וזעזועים אחרים.

4.גרים בקומה גבוהה? הובלה באמצעות מנוף היא המומלצת

אז מה קורה במקרים בהם לא ניתן לפרק את ארון הבגדים שלכם או את השולחן הסלוני האהוב עליכם? מדובר על תופעה נפוצה, בעיקר עם רהיטים ישנים המוכרים גם כרהיטי וינטאז'. אם יש ברשותכם רהיט שכזה שצוות הסבלים לא מצליח לפרק, הפתרון שיוצע לכם יהיה הובלה באמצעות מנוף. הובלות שכאלו נכנסות לתמונה בדיוק במקרים כאלו בהם אין מוצא אחר מלבד הוצאת הרהיטים שלכם דרך פתח של חלון או מרפסת. מנוף ההרמה יגיע אל הפתח הנבחר. המנוף יתופעל על ידי צוות הנמצא במשאית ועל ידי צוות הנמצא בדירה שלכם על מנת לכוון את הפריט בצורה מדוייקת. כך יהיה ניתן להוציא מהדירה שלכם כל רהיט, גם כזה שלא ניתן לפרק.

5.הובלה עצמאית לא באה בחשבון

והדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור הוא שהובלה המתבצעת על ידכם אינה באה בחשבון. הסיבה הראשונה היא משקלי הרהיטים. מרבית הרהיטים הינם רהיטי עץ המאופיינים במשקלים כבדים מאד. בשונה מכם, צוות הסבלים מיומן היטב בנשיאת משקלים כבדים באמצעות טכניקות נשיאה בטוחות. בנוסף, הובלה שאתם תבצעו עצמאית לבטח תתבצע ברכב הפרטי שלכם, כך שאתם עלולים להסתכן במטען חורג שמסכן גם אתכם וגם את יתר הנהגים בכביש. הדרך היחידה להוביל את הרהיטים שלכם היא עם חברת הובלות שתחום ההתמחות שלה הוא פירוק והרכבה של רהיטים והובלה בטוחה שלהם.

הטיפים באדיבות אתר המובילים