ייעוץ אקטואר מומחה

ייעוץ אקטואר מומחה יכול לסייע לכל אדם אשר שכרו נפגע עקב מעשה עוולה שנגרם לו. הדבר נכון גם לשאיריו של אותו אדם, אשר נפטר עקב האירוע. במקרים כאלו חשוב לגשת להתייעץ עם אקטואר המתמחה בתחום, על מנת לקבל את הפיצוי המקסימלי בהתאם לנסיבות. מעבר לכך, חשוב לקחת בחשבון את תגמולי המל"ל שמגיעים לנפגע או לשאירים שלו. במקרים רבות חברות הביטוח או הנתבעים נוטים להערים קשיים, במיוחד אם אין פסק דין ברור הקובע כי תוחלת החיים של הנפגע הופחתה עקב האירוע. במקרים כאלו, הנטייה היא לשלם תגמולים בהתאם לתוחלת החיים הרגילה. אך אקטואר מומחה יכול לספק חוות דעת אקטוארית לוחמנית, אשר תוכיח מעבר לכל ספק, כי בעקבות האירוע הנפגע סובל מבעיות רפואיות אשר מפחיתות את תוחלת החיים שלו.

ייעוץ אקטואר מומחה – מתי כדאי להיעזר בו?

קודם כל, חשוב להדגיש את החשיבות של בחירה באיש מקצוע מקצועי ומנוסה. חשוב להיעזר בשירותיו של אדם שמתמחה בתחום, ויש לו וותק של כמה עשורים כדי להוכיח את המוניטין שלו. רק אקטואר בסדר גודל שכזה, יוכל לספק את השירות המקצועי והאפקטיבי ביותר. בדקו באתר http://www.actuar-ec.co.il.

ייעוץ אקטואר מומחה

הוא יוכל לספק חוות דעת אקטוארית ולבדוק חוות דעת אחרות, על מנת לייצר חוות דעת נגדית. ניתן להיעזר באקטואר במספר תחומים שונים, כאשר התחום הפופולארי ביותר הוא תחום דיני נזיקין. אקטואר מומחה יוכל לספק חוות דעת אקטוארית בנוגע לשנים האבודות שבהן הנפגע לא היה מסוגל לעבוד עקב הפגיעה למשל. כמו כן, הוא יוכל לספק חוות דעת נגדית בנושאים של אמידת הפסדי השתכרות או הערכת פוטנציאל רווח. אקטואר מומחה יוכל לספק חוות דעת מקצועית בתחום של דיני עבודה, למשל לגבי הכדאיות של פרישה מוקדמת. כמו כן, הוא יוכל לחשב את הנזק שנגרם לאדם אשר הועבר מפנסיה תקציבית לפנסיה צוברת, או במקרה של הפסדי פנסיה עקב חוסר בהפרשות של המעסיק.

לסיכום, ייעוץ אקטואר מומחה יכול לסייע במגוון של תחומים ונושאים שונים. חשוב רק לבחור בבעל מקצוע מנוסה ומקצועי, שיוכל לספק את השירות הטוב ביותר. חשוב לא לוותר, אלא להילחם על הזכויות שלכם.