מגן שמש למשרדים ובתי עסק

קרני השמש מסנוורים אתכם לאורך רוב שעות העבודה? חדירת קרני השמש לתוך המשרד או בית העסק מקשה עליכם לבצע את עבודתכם? זה הזמן לדעת הכול על התקנת מגן שמש לחלונות המשרד והויטרינות בבית העסק.

מגן שמש הוא למעשה ציפוי ייעודי המורכב משכבת הגנה המסייעת לסינון קרני ה-UV של השמש. ציפוי זה מותאם לכל סוגי החלונות והמפתחים השונים בהם מותקנת זכוכית והוא יכול לשמש גם כאמצעי מיגון מפני פריצות וחבטות שונות העלולות להוביל לריסוקה של הזכוכית ופיזור רסיסיה לכל עבר.

ציפוי מגן שמש הינו ציפוי המסייע רבות לוויסות הטמפרטורה בפנים החלל וזאת לנוכח העובדה שציפוי זה מיוצר מחומר ייעודי המספק הגנה של 99.99% מפני קרינת ה-UV. התקנת ציפוי שמש בחלונות הזכוכית במשרד או בבית העסק (מתאים גם למפתחים גדולים), תאפשר לכם לצמצם באופן משמעותי את קרינת השמש וכפועל יוצא מכך תמנע סנוור ואף תצמצמם באופן משמעותי את צריכת האנרגיה בבית העסק למטרות קירור.

מתי מומלץ להתקין ציפוי מגן שמש במשרד או בבית העסק?

התקנת מגן ציפוי שמש על גבי חלונות הזכוכית ומפתחי הזכוכית במשרד ובבית העסק, מומלצת בכל אותם מקרים בהם חדירת קרני השמש מפריעים לכם לצרכי העבודה השוטפת ובכל אותם מקרים בהם המשרד או בית העסק ממוקמים בזווית ישירה כנגד קרני השמש במהלך שעות האור.

מגן שמש

גם במידה וקרני השמש אינם מסנוורים אתכם למשך כל שעות האור, אנו ממליצים לכם להתקין ציפוי מגן שמש בחלונות הזכוכית במשרד או בבית העסק וזאת לצרכי התייעלות אנרגטית (חיסכון בחשמל לאורך זמן) ולצרכי מניעת קרינה שגם במידה ואינכם מרגישים אותה במהלך היומיום היא בהחלט עלולה להשפיע על בריאותכם לאורך זמן.

התקנת מגן שמש הינה פעולה מהירה ויעילה המיושמת על ידי חברות התקנה מנוסות ומקצועיות העוסקות ומתמחות בנושא. ציפויי השמש השונים המוצעים לכם כיום משלבים בתוכם שכבות מיגון נוספות המוכרות על ידי חברות הביטוח השונות לצרכי מיגון וזאת כתחליף לסורגי הביטחון על גבי חלונות המשרד ובית העסק. כמו כן, ציפוי מגן השמש מגיעים במבחר גדול של צבעים וגוונים שכל אחד מהם מבטיח לכם שקיפות מוחלטת ומלאה כלפי חוץ.