שגר ושכח – השיטה האוטומטית להפצת קורות חיים

מכירים את ההרגשה הזו שאתם אומנם מאוד מוכשרים וגם למדתם הרבה אך אתם עדיין לא מצליחים למצוא עבודה? דיון שכר

אם כן, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמתמודדים עם הסיטואציה הזאת, ואתם בוודאי מחפשים דרכים יעילות יותר למציאת עבודה. אם בעבר היה צורך לפקסס לכל חברה שפרסמה מודעת דרושים הרי שהיום זה הרבה יותר פשוט, כי היום אתם יכולים לשגר את קורות החיים שלכם ולשכוח מזה עד היום שבו נציגי החברה יצרו איתכם קשר.

איך משגרים כל כך הרבה קורות חיים ועוד בחינם?

הדרך שבעזרתה בסופו של דבר תוכלו למצוא עבודה היא על ידי כך שתשגרו כמה שיותר קורות חיים, והחדשות הטובות הן שהיום אתם יכולים לעשות את זה גם ללא כל מאמץ. כלומר, אתם רק צריכים להיכנס לאתר אינטרנט שעוסק בתחום הזה, להירשם אליו ופשוט לשגר בעזרתו את קורות החיים שלכם לכל מודעה שנראית לכם מעניינת. תוכלו לעשות את זה בקלות וללא כל מאמץ, כך שבהחלט כדאי להתעניין בנושא הזה כי אם זה לא דורש מכם השקעה ואם זה מגדיל את הסיכויים שלכם למצוא עבודה אז למה לא?

לבחור את המודעות הרלוונטיות

יחד עם זאת, ולמרות שאתם יכולים לשלוח את קורות החיים שלכם בהפצה אוטומטית לכל מודעה, כדאי שתסמנו גם איזה מודעות יכולות להתאים לכם יותר. אם אתם מחפשים משרה בתור ווטרינרים אז אין טעם שתשלחו את קורות החיים שלכם למשרות שמיועדות לחשמלאים, ולכן בהגדרות השליחה האוטומטית צריך להכניס זאת. ככל שההגדרות שלכם תהייה יותר מדויקות וספציפיות כך ההסתברות ששליחת קורות החיים תהייה יעילה יותר גדלה. חשוב להשקיע בנושא הזה כי זו הדרך המודרנית למצוא עבודה בקלות.