כלב קינג צארלס

כלב קינג צארלס מהווה כיום כלב שרבים רוצים לצרף למשפחתם. מדובר בכלב חביב מאוד ונאמן, אשר בכוחו להשתלב בכל משפחה היטב. הכלב ניתן לאילוף בצורה קלה יחסית והוא בעל מראה חמוד וחביב. אם אתם עדיין מתלבטים לגבי איזה כלב כדאי לכם לאמץ, כדאי שתכירו את כלב קינג צארלס. בחירה דווקא בסוג כלב זה, תסב לכם את מרב ההנאה שניתן להפיק מכלב המצוי בביתכם.

כלב קינג צאלס- קווים לדמותו

כאשר מדובר על כלב קינג צארלס, מדובר בכלב אשר מגיע לגובה של עד 33 ס"מ ושוקל עד 8 ק"ג. כלב זה הוא בעל פרווה המעוטרת בכתמי שחור, לבן או בגווני החום. לכלב יש אזניים מאורכות ואף קטן והדבר משווה לו מראה מתוק ומקסים. מעבר למראהו החיצוני של הכלב, הרי שמדובר בכלב חביב מאוד, בעל אופי סתגלני ביותר. בכוחו של הכלב להסתגל לכל משפחה בהתאם לאופייה, בצורה הקלה ביותר. אם מדובר במשפחה אשר אוהבת לטייל, הרי שהכלב ישמח לטייל יחד עמה. לעומת זאת, אם מדובר במשפחה אשר אוהבת לרבוץ בשעות הפנאי שלה מול הטלוויזיה, הרי שהכלב ישתלב היטב בתרבות זו וירבוץ יחד עם בני המשפחה בסלון המשפחתי שלהם. מכיוון שמקור כלב זה הוא מסוג כלבי הציד, הרי שלא פעם הוא ינסה להראות תוקפנות בלתי מזיקה לעבר כלבים אחרים. אולם, על ידי אילוף פשוט באמצעות חיזוקים חיוביים, ניתן למגר את התנהגותו זו.

כלב קינג צארלס

כיצד מטפלים בכלב קינג צארלס

אם אתם מעוניינים להביא כלב קינג צארלס לביתכם, הרי שחשוב מאוד שתדעו כמה דברים. את פרוות הכלב יש לסרק פעם בשבוע ומקלחת ניתן לבצע לכלב פעם בחודש. מעבר לכך, חשוב מאוד להפקיד על תזונה נכונה של סוג כלב זה, מכיוון שמדובר בכלב בעל נטייה להשמנה. כלב קינג צארלס יכול לפתח בעיות עיניים, מפרקים וגב ולכן, בטרם מביאים את הכלב יש לבדוק היטב מהי ההיסטוריה הרפואית שלו ולטפל בו בכל פעם שמתעוררת בעיה כלשהי, אצל וטרינר מומחה ומקצועי. כלב קינג צארלס הוא ללא ספק הכלב האידאלי עבור משפחה או עבור אנשים שמעוניינים ליהנות מכלב חמוד שילווה אותם בחיי היומיום שלהם ויהיה חבר טוב ונאמן.