הוצאת דרכון אירופאי מא' עד ת'

כיום אנשים רבים חולמים על מעבר לאחת מבירות אירופה כמו פריז או ברלין. החיים באירופה נוחים יותר וקלים יותר מבחינה כלכלית וביטחונית. בשביל שנוכל לגור באירופה באופן חוקי אנחנו צריכים להיות בעלי אזרחות באחת ממדינות האיחוד האירופי. הוצאת דרכון אירופאי הפכה למשאת נפשם של אנשים רבים ולמעשה בשביל שנהיה זכאים לדרכון מסוג זה אנחנו צריכים להציג מסמכים משפטיים שונים ולהוכיח את הזכאות שלנו לאזרחות. הדרך הפשוטה ביותר להוציא דרכון זר או דרכון אירופאי היא לפנות לעורך דין מומחה שהוא גם נוטריון שיטפל לנו בכל תהליך הוצאת האזרחות מא' עד ת'.

הוצאת דרכון אירופאי – איך נדע אם אנחנו זכאים להוציא דרכון זר?

הוצאת דרכון אירופאי היא לא דבר שכל אחד זכאי לנו. בשביל שנהיה זכאים להוציא דרכון באחת ממדינות אירופה אנחנו צריכים להוכיח את הזיקה שלנו למדינה זו. ברוב המקרים אם סבא או סבתא שלנו או אחד ההורים שלנו היו בעלי אזרחות במדינה מסוימת באירופה – נהיה גם אנחנו זכאים להוציא אזרחות במדינה זו. במקרים בהם הסבים או ההורים שלנו שחיו במדינה בה אנחנו רוצים להוציא אזרחות לא נולדו במדינה זו רוב הסיכויים שאנחנו לא נהיה זכאים להוציא אזרחות. יש מדינות כמו אוסטריה למשל בהן לנכדים או לילדים מותר להוציא אזרחות רק עם האב או הסב נולדו במדינה והיו אזרחים בה. חשוב להיות מודעים לתקנות ולחוקים הייחודים לכל מדינה ומדינה ולפעול בהתאם להם.

הוצאת דרכון אירופאי

הוצאת דרכון אירופאי – מה היתרונות של זה?

הוצאת דרכון אירופאי יכולה להיות פעולה בעלת יתרונות רבים. כאשר תהיה לנו אזרחות אירופאית נוכל לנוע בקלות ולגור בכל אחת מהמדינות של האיחוד האירופאי. האיחוד האירופאי מציע לאזרחים שלנו ולתושבים בו איכות חיים גבוה מאוד כולל חינוך חינם, דיור בר השגה, תנאי מחייה טובים וגם כלכלה נוחה ויציבה. אנשים בעלי דרכון גרמני למשל זכאים ללמוד תואר אקדמאי בחינם באחד ממוסדות ההשכלה הגבוה במדינה תוך סבסוד חלקי או מלא של הוצאות המחיה שלהם. במדינות אחרות כמו הולנד למשל אזרחים זכאים לדיור במחיר זול לאורך שנים ארוכות.

עוד מידע בנושא תוכלו למצוא כאן.