מערכת דיווח שעות למעסיקים

מערכת דיווח שעות למעסיקים מהווה את הפתרון המושלם לכל בעל עסק שמוכן להיכנס לעולם המודרני. אם בעבר היה ניתן למצוא בכל עסק שעון נוכחות ישן ומיושן, אשר מצריך מהעובד למצוא את הכרטיס שלו, ולא לשכוח להחתים עליו את שעת הכניסה ושעת היציאה, הרי שהיום העולם פועל בצורה קצת שונה. כבר אין צורך להתעסק עם עשרות ואף מאות כרטיסי קרטון, כאשר ניתן ליהנות מהטכנולוגיה של העידן הנוכחי. היום לכל עובד יש את הפלאפון הסלולרי שלו, אשר יכול להוות את הכרטיס האישי שלו. ניתן לבקש מהעובדים להוריד אפליקציה מיוחדת, אשר באמצעותה הם יוכלו לדווח על שעות העבודה שלהם מכל מקום. זהו פתרון מושלם עבור אנשי שטח למשל, אשר יוכלו לדווח על תחילת יום העבודה שלהם, גם מבלי לעבור במשרד ולהחתים נוכחות.

כל מה שחשוב לדעת לגבי מערכת דיווח שעות למעסיקים

קודם כל, חשוב להדגיש כי בעל עסק שיבחר לרכוש את המערכת, לא יצטרך להתקין חומרה או תוכנה מיוחדת בבית העסק שלו. הכול היום מתנהל על גבי רשת האינטרנט, כך שמדובר על שירות פשוט וקל לתפעול. המעסיק יכול בכל רגע נתון להיכנס לממשק שלו, לעקוב אחר שעות הנוכחות של העובדים ולתקן בצורה ידנית מצבים שבהם העובד שכח לעדכן נוכחות. כמו כן, המערכת מאפשרת תקשורת בין העובד למעסיק, ניתן באמצעותה לבקש יום חופש, לבקש להגיע מאוחר יותר וכדומה. ניתן להגדיר דרך המערכת פרויקטים ומשימות עבור העובדים, לצפות בדוחות של שעות נוספות, לייצא דוחות למערכת השכר ועוד. כמובן שניתן להתקין בבית העסק עצמו שעון נוכחות, לנוחות העובדים שאינם מעוניינים להשתמש באפליקציה. ניתן להגדיר במערכת מיקום אחד או יותר, שממנו העובדים יוכלו לדווח על השעות שלהם. בצורה כזו, ניתן לחסום דיווחים הניתנים ממיקומים אחרים.

מערכת דיווח שעות למעסיקים

לסיכום, מערכת דיווח שעות למעסיקים יכולה לעשות סדר בכל בית עסק. במקום להתעסק עם מבול של דיווחי שעות הניתנים על ידי עובדי השטח, ניתן לייעל את כל התהליך ולהפוך אותו להרבה יותר פשוט ומסודר. המערכת מאפשרת לדווח על שעות העבודה ואף להעביר בקשות שונות של העובדים למעסיק.