למה חימום רצפתי הוא פתרון החימום הכי טוב שקיים כיום בשוק?

שוק פתרונות החימום בארץ וגם בעולם אם להיות כנים – רותח (כן כן, משחק מילים שכזה) ואין ספק שיש אין ספור פתרונות חימום שניתן למצוא. חלק משמשים כפתרון ממש כאן ועכשיו (נוסעים לחנות, מוציאים כרטיס אשראי, רוכשים את המכשיר, מגיעים הביתה, מוציאים מהקופסה, מחברים לשקע, וקדימה – מחממים) ויש פתרונות שאמנם דורשים קצת יותר זמן, התעסקות, מחירם גם יהיה יקר יותר, אבל אין ספק שהם יהיו פתרון מושלם. אנחנו מתכוונים, כמובן, לחימום הרצפתי שעשה ועושה מהפכה של ממש בכל הקשור בתחום החימום בארץ הקודש.

אם בעבר רק בתי ״העשירים״ היו נהנים מחימום רצפתי, הרי שכיום, יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של פתרון חימום מסוג זה. זה נכון שהרבה יותר מסובך מבחינה לוגיסטית להרים בלטות בבית קיים, אך אם אתם בשלבי בנייה או שיפוץ, אסור לכם לפספס את החימום הרצפתי.חימום תת רצפתי

אם נסתכל על פתרונות אחרים הקיימים ומוכרים נמצא תנורי חימום, רדיאטורים, מזגנים ומפזרי חום בדרך כלל. נכון שמדובר בפתרונות שלא ניתן לזלזל בהם אך אף אחד מהם לא יספק לכם את התוצאה שאתם באמת רוצים. הנה מספר דוגמאות:

מזגן – המזגן מרעיש ומייבש את האוויר. זה נכון שלפחות הוא מפזר את החום בכל רחבי הבית (במידה ויש לכם מזגן רציני), אבל אחרי חצי שעה תרגישו שאתם נחנקים.

מפזר חום – פתרון נקודתי, ממש כמו תנור חימום חשמלי. הם יחממו את הנקודה בה אתם נמצאים, יזללו המון אנרגיה וממש לא יספקו חימום לכלל הבית.

ולצד כל אלו יש את החימום הרצפתי. החסרון היחיד שלו הוא, לכאורה, המחיר הגבוה בשלב ההתקנה, אך לטווח הארוך מדובר בפתרון ירוק שגם יחסוך לכם בעלויות החשמל והצריכה בבית.

את החום והאוויר הנעים הוא מפזר בצורה שווה בכל החדרים בבית ולכם יש אפשרות באמצעות וסת לווסת את האוויר, להחליט לאן הוא הולך ובאיזו טמפרטורה. גם מבחינה אסתטית מדובר בפתרון מושלם שכן הוא מתחת לריצוף ולא מורגש כלל בבית. כפי שכבר ציינו – רק יתרונות.