ברידרס מזון לכלב

ברידס מזון לכלב נחשב למותג המזון המוביל ביותר. ניתן היום למצוא בשוק סוגים שונים של ברידס, החל מאוכל מיוחד המיועד לגורים ועד לאוכל מיוחד המיועד לכלבים מבוגרים. ניתן למצוא גם בקישור זה.  ניתן לבחור בין טעם עשיר של עוף לבין טעם מענג של סלומון. זהו מזון יבש ברמת סופר פרמיום, אשר מכיל עוף או סלומון בתור המרכיב הראשוני. לא מדובר כאן על עוד מזון כלבים זול המכיל קמח עוף או קמח סלמון, אלא במזון ברמה הגבוהה ביותר. הוא אינו מכיל חומרי טעם וריח מלאכותיים, אלא מכיל מרכיבים איכותיים בלבד אשר גורמים למזון להיות טעים ומפתה יותר. כמו כן, הוא אינו מכיל תירס, חיטה או סויה, כמו רוב מוצרי המזון המיועדים לכלבים, אלא הוא מספק לכלב שיבולת שועל, שומן עוף איכותי, אפונה, אורז וסורוגום.

ברידס מזון לכלב – מה חשוב לדעת כאשר בוחרים מזון לכלב?

מעבר לכל מה שנאמר לעיל, חשוב לקחת בחשבון כי לכל כלב יש את המאפיינים שלו. ישנם כלבים בעלי נטייה להשמנה, כלבים אלו יטו לאכול כמויות אוכל עצומות, לחפש אוכל בכל רחבי הבית ולא לזוז יותר מידי מהמיטה שלהם. לעומת זאת, ישנם כלבים בעלי אופי אקטיבי יותר, כלבים אלו נוטים לרוץ, לשחק ולהתרוצץ בלי הפסקה. ברור שלא ניתן יהיה להאכיל את שני סוגי הכלבים האלו בצורה זהה, אלא יש צורך לקחת בחשבון את אורח החיים שלהם. כלבים בעלי נטייה להשמנה זקוקים למזון דיאטטי יותר, ואילו כלבים פעילים זקוקים למזון איכותי ועשיר בכל הרכיבים התזונתיים הדרושים להם. מעבר לכך, חשוב להבין כי כלבים מגזעים גדולים למשל, זקוקים למזון מיוחד המיועד עבורם. כלבים אלו נוטים לפתח בעיות ודלקות במפרקים, בגלל המשקל הרב שלהם. לכן הם זקוקים למזון שיספק להם גלוקוזאמין אשר יכול להועיל לסחוס ולמנוע את הדרדרות המצב.

ברידרס מזון לכלב

לסיכום, ברידס מזון לכלב מספק מזון עשיר ומשובח, שיאפשר לכל כלב לגדול בצורה מבוקרת ולהתפתח כמו שצריך. רק בצורה כזו, ניתן להבטיח לכלב שלכם תזונה ברמה הגבוהה ביותר, להימנע מכאבי בטן ובעיות עיכול שונות ולהבטיח שהפרווה של הכלב תהיה נוצצת וזוהרת.