החלפת מסך אייפון 6

הטלפון החכם מסוג איפון 6 שיצא בשנת 2014, הינו פופולארי, למרות שעברו מזה ארבע שנים, כאשר מהבחינה הטכנולוגית, תקופה זו כבר נחשבת כעידנים מהבחינה של הטכנולוגיה המתקדמת בטלפונים החכמים. ישנם לקוחות שבכל זאת כל כך אוהבים את הדגם של איפון 6 שאינם מעוניינים להחליף אותו. המסך של מכשיר חכם זה, מגיע בגודל של 4.7 אינטש עם רזולוציה  של 750X1334, אך יחד עם זאת למרות כל מרכיביו המשוכללים הוא אינו מכיל את הרכיבים המוצלחים של הגנה מפני נפילה ואז כאשר הוא נופל, יש לבצע החלפת מסך אייפון 6 . מכשיר זה בשנת 2017 עדיין עלה כ-2,000 ₪ ולכן, כאשר המסך נשבר, שווה להשקיע כמה מאות שקלים על החלפת המסך.

מה כולל החלפת המסך של טלפון חכם מסוג אייפון 6?

על מנת לתקן מסך או יותר נכון לבצע החלפת מסך אייפון 6, יש לכלול את שחרור גב המכשיר, שחרור ברגים, מגע ברכיבים החשמליים שהם עדינים מאוד. יש לציין כי מכשיר זה הינו בעל מסך דק ולכן הרכיבים החשמליים קטנים יותר ולכן יש צורך במגע עדין ומקצועי. לא מומלץ לתקן את מכשיר האייפון 6 שלכם באמצעות סרטוני יוטיוב, כי אם להגיע למעבדה מוסמכת, אשר מעניקה אחריות וחלפים מקוריים למכשיר הטלפון החכם שלכם מסוג אייפון 6.

לפעמים, ניתן לחדש את זכוכית המסך של מכשיר מסוג אייפון 6, אך איכות השיפוץ עשויה להשתנות בהתאם לאיכות העבודה. לרוב ישנן תקלות במסך ויש לשים לב לפרט זה. איכות ההדבקה, עשויה להיות לא מקצועית ולעיתים אפילו גרועה. חלקי המסך עשויים להתפרק והמסך כמובן, יהיה פחות עמיד.

מדוע משתלם להחליף מסך אייפון 6 מקורי?

יש לציין כי ישנם חלפים שאינם מקורים כגון כאשר מעוניינים להוזיל את המחיר והתיקון של החלפת מסך אייפון .  איכות התמונה גם במצלמה תהיה פחות טובה הטאץ' יהיה פחות טוב ואיכות ההדבקה תהיה ירודה והעמידות של המסך בפני מכות או נפילות לא תהיה טובה כמו במסך מקורי של חברת אפל. כדאי תמיד להגיע למעבדה מקצועית ולוודא כי המסך הוא אכן מקורי.