אביזרי סאדו

לא פעם אנחנו יכולים לראות, הן בסרטים והן בסדרות אמריקאיות ואחרות, דמויות אשר ביום יום מתנהלות באופן נורמטיבי לגמרי, באופן טבעי, כפי שהיינו מצפים מהם לנהוג, כאשר בשעות הלילה אנחנו מגלים שמדובר ביצורים שונים, אנחנו מגלים שמדובר ביצורים אחרים ממה שהכרנו. אנחנו מגלים שהם חובבי סאדו מאזו.

הרעיון של סאדו מאזו, כידוע, הוא יחסי מין תוך כדי שימוש בשליטה. האנשים שמקיימים יחסי מין שכאלה, קובעים בדרך כלל מי השולט ומי הנשלט, קובעים מה רמת הכוח שהשולט יכול להפעיל על הנשלט ומה מילת הביטחון שיכולה לעצור את כל העניין אם הנשלט מרגיש שנחצה קו או שזה לא מתאים לו. לרוב, קיום יחסי מין שכאלה מלווים באביזרי סאדו, שעל פי מיטב המסורת מתבססים על תלבושות עור, מסיכות, שוטים וכדומה.

לא מעט אנשים מקיימים יחסי סאדו, חלקם לא מגלים זאת לאיש, אחרים פעילים בקבוצות ומועדונים, יש כמובן גם זוגות שבוחרים להשתתף במשחקי סאדו בינם לבין עצמם. במקום לקיים יחסי מין רגילים הם בוחרים לתבל את יחסי המין שלהם עם משחקי שליטה, במקרים רבים אגב הנשים הן אלה ששולטות והגברים נשלטים, כשלא פעם מדובר בבני זוג אשר בחיים שלהם, לא רק שהם מנהלים חיים נורמטיביים לגמרי, אלא מדובר במקרים רבים באנשים בעלי תפקידים רציניים ובכירים, אנשים משכילים, מסוג האנשים שאיש לא היה מצפה ומאמין שהם אכן יקיימו סוג כזה של יחסים.

אביזרי סאדו

צריך לומר, יש לא מעט מקומות ואתרי אינטרנט אשר מוכרים אביזרי סאדו כמו שניתן לראות בקישור זה. הבסיס לאביזרים אומנם הוא דומה, חליפות עור, רצועות, שוטים וכדומה, אך אנחנו יכולים למצוא פה ושם גם אביזרים אחרים, אביזרים נלווים. כאלה אשר מעת לעת עולים על המדפים והופכים לחלק מהאופנה בתחום, בדיוק כמו באופנות אחרות. במקרים רבים מדובר על אביזרי סאדו שמגיעים לארץ בהשפעת מועדונים ומקומות בהם אפשר לראות מופעי סאדו בחו"ל.

לסיכום, זוג שרוצה לייחד את יחסי המין שלו ולבצע יחסים מעט שונים מאלה שכולנו מכירים והתנסינו בהם, ללא ספק יכול למצוא באביזרי סאדו, לא מעט עניין.