כמה עולה צימר בצפון – מחירים עדכניים ל 2018

חושבים על חופשה חלומית? מעוניינים לצאת לכמה ימים בצימר מפנק בצפון, בדרום או במקומות אחרים בארץ? אם כך, אין ספק שגם המחיר הוא שיקול שיכול להיות רלוונטי וחשוב עבור רבים מאיתנו. לכן, עוד לפני שאתם מנסים לבחור בין חופשה רומנטית של שניכם בלבד ובין חופשה עם כל המשפחה, כדאי יהיה לחשוב גם על העלות. אם עד היום השכרת צימרים באזורים שונים בארץ נראתה לכם כמו הבילוי הכי יקר שתוכלו לחשוב עליו, בוודאי מאוד תשמחו לדעת שזה לא המצב. למעשה יש היום צימרים בטווחים שונים של מחירים, שכן ניתן למצוא צימר ב500 ₪ ללילה אך ניתן גם למצוא צימרים במחיר כפול. לכן אנחנו ממליצים לכם לעשות תחילה בדיקה מעמיקה ויסודית כי זה מה שיעזור לכם בהמשך לבחור את הצימר המושלם.

כמה באמת יעלה לכם לילה?

נניח שבחרתם את אזור הצפון ולא אזורים אחרים בארץ עבור חופשה בצימר, האם אתם יודעים מהם באמת הפרמטרים שיוכלו להשפיע על המחיר? כדאי לדעת שישנם מספר גורמים שיוכלו לקבוע כמה תשלמו על הבילוי הזה בסופו של דבר, והם:

  • היוקרה של הצימר: כלומר, עד כמה המקום מפואר ואיזה סוג של תקנים מחכים לכם בו?
  • העונה: האם אתם יוצאים לחופשה בעונה שנחשבת לתיירותית יותר? או שאולי אתם דווקא יוצאים לחופשה כשכולם עסוקים מאוד בעבודה ומחירי הצימרים נמוכים יותר?
  • התאריך המדויק: כלומר, האם אתם יוצאים לנופש בצימר כשיש חג גדול וחשוב כמו פסח, ראש השנה או חגים אחרים? או שאולי אתם בוחרים לכם "סתם יום של חול"?
  • מספר האנשים: עוד גורם משמעותי ביותר שיוכל להשפיע על מחיר הצימר זו השאלה עם כמה אנשים אתם נוסעים. העניין הוא שיש צימרים גדולים במיוחד עם מספר רב של מיטות אך יש גם צימרים שמתאימים לזוגות רומנטיים.

המחיר הממוצע

אם מה שחשוב לכם זה לצאת היום לחופשה בצימר שהמחיר שלו יחסית ממוצע, הגיוני שתשלמו בערך 500 ₪ ללילה. אם תיכנסו לרגע לאתר https://www.resort.co.il תוכלו למצוא מחירים בכל הקטגוריות של הצימרים, בין אם אתם מחפשים את היקר ביותר ובין אם אתם מחפשים משהו יותר צנוע. בקטגוריית הצימרים שעולים עד 500 ₪ ללילה תוכלו ללון במקומות נפלאים כמו: צימר נועם בגליל השוכן לו בפקיעין החדשה. במתחם הצימרים הזה יש למעשה שלוש בקתות שונות, בריכת שחייה פרטית ועוד הרבה פינוקים אחרים. אופציה נוספת במחירים הללו זה מקום כמו צימר נגיעה במרום השוכן בספסופה ומציע לאורחים פרטיות מלאה. יש כאן יחידת אירוח אחת בלבד כך שאם אתם חולמים על חופשה רומנטית בשניים, זה יכול להיות יעד מאוד מוצלח.

צימרים מעט יותר יוקרתיים

חוגגים אירוע חשוב בשניים? או שאולי אתם מחפשים מקום ליהנות בו עם כל המשפחה בנחת ובשלווה? אם כך, יכול להיות שכדאי לכם להשקיע קצת יותר ולבחור צימר שהמחיר הממוצע שלו הוא עד 700 ₪. צימרים כאלה יכולים להיות לדוגמה: צימר אהבה ולימונים המחכה לכם ביסוד המעלה. מחכות לכם כאן שלוש יחידות אירוח, כך שתוכלו גם לבוא עם כמה זוגות חברים וליהנות מהמתחם כולו. יש כאן בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי ואת כל האבזור שאתם יכולים לחשוב עליו בחופשה הקרובה, אז למה לא? מקום מיוחד נוסף שבוודאי תוכלו ליהנות בו מיוקרה נפלאה הינו הצימר אליהוס סוויטות ברמות. יש כאן יחידת אירוח מאוד מטופחת ויפה ואינספור אטרקציות לנופשים, בין אם זו בריכה פרטית, נוף מקסים או מטבח שתוכלו לבשל בו.

הצימרים היוקרתיים למשפחה שלכם

אם מה שאתם מחפשים זה צימר יוקרתי במיוחד, המחיר הממוצע יהיה בערך 1000 ₪, כאשר זה משתנה כמובן בהתאם לעונה, ליום בשבוע ולנתונים נוספים. אומנם כאן כבר מדובר על מחירים גבוהים יותר, אך גם מה שתקבלו בתור נופשים במקום כזה יהיה נפלא. ראשית, האירוח במקומות כאלה מאוד אדיב ונעים ושנית, המקומות מעוצבים בצורה נפלאה. צימרים יוקרתיים כאלה יכולים להיות מקום כמו: צימר קסם השני המחכה לכם ברמות. יש כאן נופים משגעים, שקט, שלווה וג'קוזי ספא מפנק במיוחד. לכל אלה ניתן גם להוסיף את ארוחת הבוקר אשר כלולה במחיר, ארוחות שף בהזמנה אישית ועוד הרבה הפתעות אחרות שמתאימות לזוגות אוהבים. אפשרות נוספת בצימרים היוקרתיים זה מקום כמו צימר שילובים בטבע הנמצא בשתולה. המתחם מקסים ביופיו וכולל מספר יחידות אירוח עם ג'קוזי ספא, בריכת שחייה ואפילו סאונה יבשה שעומדת לרשות האורחים. יש כאן נגישות לנכים, חניה פרטית וטכנולוגיה מתקדמת ביותר בכל פינה כך שאין ספק שכאן האירוח הוא כבר ברמה גבוהה ביותר. ארוחת הבוקר כלולה כמובן במחיר ובהתאם לבקשות מיוחדות ניתן גם להזמין ארוחות שף כשרות ועוד פינוקים אחרים לאורחים.

כפי שראינו, יש קשת רחבה של מחירים עבור הצימרים השונים שמחכים לכם בצפון, כך שכל אחד יוכל לבחור את הצימר המושלם עבורו. כנסו עוד היום לאתרRESORT.CO.IL ותוכלו גם אתם להזמין בדיוק את הצימר המתאים לכם.