מזגן אינוונטר

ישנם אנשים אשר מחפשים מזגן זול, אבל ישנם מקרים אשר בהם יש לרכוש מזגן חסכוני כמו מזגן אינוונטר, אשר יספק לנו המון חיסכון באנרגיית החשמל. ניתן למצוא מזגן מסוג זה, כאשר הוא עילי, מיני מרכזי ועוד. אמנם מזגן זה הינו חסכוני, אך העלות שלו היא יקרה בהרבה מאשר מזגן רגיל. כאשר אתם חושבים לרכוש מזגן מסוג אינוונטר, יש לדעת אם אתם משתמשים הרבה במזגנים, רק אז, תוכלו להבין כי זה המזגן שיחסוך לכם בתצרוכת החשמל. אם מדובר על הפעלת המזגן, רק בימים החמים ביותר של הקיץ, כדאי לרכוש מזגן רגיל בדירוג A שהוא הדירוג החסכוני בחשמל בקרב מזגנים רגילים.

כמה אנרגיה חוסך לכם מזגן מסוג אינוונטר?

על פי הנתונים, מזגן אינוונטר יחסוך לכם בין 30%-50% בתצרוכת החשמל,  מול מזגן רגיל שזהו נתון די מרשים למי שמרבה להשתמש במזגנים בחללים השונים בבית או במשרדים. כאשר הטמפרטורה בחלל ממוזג מתייצבת, מזגן מסוג אינוונטר, מוריד את רמת תפוקת הקור. ישנם מקרים אשר בהם נהיה מעוניינים לקרר חללים שהם אינם ממש סגורים אלא כאלה שיש בהם פתחים די גדולים כגון מסדרונות והאוויר הקר של המזגן עשוי לצאת החוצה. במידה והחיישן במזגן מסוג אינוונטר יחוש כי האוויר הינו חם מדי, המזגן יעבוד כל האת בתפוקת שיא, בכדי להוריד את הטמפרטורה בחללים הפתוחים יותר.

מזגנים

טכנולוגיה מתקדמת של מזגני אינוונטר

גם אם ישנו מקום שבו נכנסים ויוצאים אנשים, כגון משרדי חברה, חנויות, אולמות אירועים, מסעדות וכדומה, מזגן אינוונטר, יעבוד כל הזמן, על מנת לייצב את הקור השורר בחלל.  במידה ויש לכם מקרה כזה, יש לדעת כי לא השתמשתם נכון בטכנולוגיית האינוונטר ובעצם לא עשיתם פה כלום. לפני שאתם רוכשים מזגן בטכנולוגיית אינוונטר, כדאי לחשוב, תוך כמה זמן תחזירו את ההשקעה וכן, מה החיסכון החודשי או השנתי בתצרוכת החשמל, מול מזגנים רגילים ואז תדעו אם רכישה זו הינה כדאית עבורכם. הנתונים בכל אופן, מראים כי רבים רוכשים מזגנים בטכנולוגיית אינוונטר, מה שמראה כי רכישה זו, הינה בהחלט משתלמת.