סימון מוצרים- למה זה הכרחי לכל עסק ואיך בכלל עושים את זה?

אם אתם מנהלי שיווק או מנהלי קידום מכירות בחברה כזו או אחרת, אתם או אנשי המכירות שלכם בוודאי יוצאים לשטח לא מעט פעמים. גם אם צוות העובדים שלכם הוא כולו "אין האוס" ואתם רק מקבלים לקוחות, עדיין יש מכנה אחד משותף שאתם חייבים לשים עליו דגש: נושא המיתוג.

אין ספק כי נושא המיתוג הוא אחד מהדברים השיווקים החשובים ביותר עבור על עסק באשר הוא. אחת הדרכים לבצע את המיתוג היא בעזרת סימון מוצרים.

מדוע סימון מוצרים הוא הכרחי עבור כל עסק?

סימון מוצרים, וזה ממש לא משנה איזה מוצר אתם רוצים לחלק ללקוחות שלכם או ללקוחות פוטנציאליים, עוזר לכם בשני מישורים המשתלבים זה עם זה:

המישור הראשון- צ'ופר. לכל לקוח נעים לקבל איזשהו צ'ופר מול החברה מולה הוא עובד או עתיד לעבוד. בין אם מדובר בכוס שאתם מחלקים, מצית, מחזיק מפתחות או עט, ברגע שאתם יושבים מול לקוח ומפנקים אותו במוצר שבאמת יש לו שימוש בידי הלקוח, אתם כבר עושים צעד אחד חיובי.

המישור השני- פרסומת מהלכת. אם ניקח את אותם הדברים שציינו בסעיף הקודם, כל אחד מאותם מוצרים הוא גם פרסומת בשבילכם. נניח שאותו לקוח מעביר את המצית שלו למישהו אחר, אותו אדם גם נחשף אליכם מבלי שהלקוח בכלל המליץ עליכם. כנ"ל לגבי כוס שתיה במידה והוא מארח מישהו, או עט אותה הוא מעביר לחבר רק לרגע.

שני המישורים הללו משתלבים יחד ויוצרים עבורכם אפקט פרסומי וחשיפה. ולא רק זה, אותו מוצר מסומן וממותג יכול גם להיות הדרך שלכם להזכיר ללקוחות שלכם שאתם קיימים מבלי להתקשר אליהם או לשלוח להם מיילים. אם יש להם צורך בשירותים שלכם כיום, אבל קרה משהו והם שמו את זה בצד לתקופה מסויימת, כשהם יקחו בטבעיות את המוצר המסומן שלכם למשהו אחר לגמרי, הם יזכרו בכם ויוכלו ליצור אתכם קשר.

הדרך לעשות את זה היא בעזרת הדפסת טמפון. שיטת הדפסה מיוחדת המטמיעה ומסמנת את המוצרים שלכם.