למה חשוב לפנות לייעוץ עסקי ממומחה כמו חיים טולדנו לפני הקמה של עסק חדש?

חושבים על הקמה של עסק חדש? רוצים להיות בטוחים כי הרעיון שלכם באמת יכול להצליח או לבנות תכנית עסקית שתאפשר לכן להצליח ולנהל את העסק בצורה נכונה? אם כן, ייעוץ עסקי ממומחה בתחום, כמו היועץ העסקי חיים טולדנו, הינו ייעוץ חשוב מאוד שאסור לכם לוותר עליו.

יעוץ עסקי הינו תהליך מורכב אשר כולל בדיקה של הרעיון העסקי שלכם, קהל היעד, המיקום בו אתם מעוניינים להקים את העסק, השלבים הנדרשים להקמה, ההכשרה שעליכם לעבור, המימון והתפעול השוטף ועוד. למעשה, זהו תהליך בו יועץ עסקי מומחה עובר באופן מדוקדק על כל הנדרש בכדי שתוכלו להקים עסק בצורה מוצלחת ונכונה.

תוכן עניינים

בחינת הרעיון

בישראל עסקים רבים מאוד נסגרים מידי שנה, על פי נתונים של רשם החברות מעל 5000 עסקים קטנים נסגרו בשנת 2017 בלבד, סכום גבוה ומרתיע מאוד, במיוחד למדינה קטנה כל כך. ישנן סיבות רבות לסגירה של עסקים חדשים, אך אחת הסיבות המוכרות והנפוצות ביותר היא פשוטה – רעיון לא נכון.

רבים מקימים את העסק מתוך מחשבה על כך שהם "עלו" על הרעיון הבא והם מקימים עסק שיהפוך אותם למיליונרים בקלות, אך המציאות היא לא כל כך פשוטה.

התחרות הגבוהה בין העסקים השונים, יחד עם הנגישות הרבה של האינטרנט, הופכים את הכל להרבה יותר מורכב וקשה עבור כל עסק, ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד לנתח את הרעיון שלכם וכיצד לבחון אותו בצורה שתאפשר לכם להבין האם הוא הרעיון המתאים לכם, והאם באמת יש לכם אפשרות להצליח עם הרעיון הזה.

כמובן, שבשל העובדה שמדובר ברעיון שלכם ומעורב רגש בעניין, קשה מאוד לחשוב בצורה נכונה ועניינית ולכן חשוב לפנות לקבלת יעוץ עסקי ממומחה בתחום כמו חיים טולדנו שיוכל לבחון את הרעיון בצורה אובייטיבית ולסייע לכם לקבל החלטה נכונה יותר.

סיוע בהקמה והתפעול השוטף של העסק

עוד דבר שיסייע לכם בו יועץ עסקי הינו העבודה השוטפת – ההקמה של העסק והניהול שלו מידי יום. ליווי של יועץ עסקי מומחה כמו חיים טולדנו, בכל שלב בחייו של העסק, הינו מהותי ובעל יכולת השפעה רבה מאוד על העסק.