מה זה קאנאפס וטיפים לבחירת מגשי אירוח

אחת הצורות המקובלות היום להגשת כיבוד לאורחים היא כריכונים פתוחים העשויים מלחם טעים הנאפה במיוחד לצורך כך, או על מאפה ייחודי דומנה המאפשר הגשה בצורת כריכון פתוח. זוהי צורת הקאנאפס שהפכה פופולרית בשנים האחרונות בגלל שלל יתרונות. המאפים הם הבסיס הכי רצוי ואהוד על אורחים ונחשב למאכל מקובל בכל סוג של אירוע, פרטי או עסקי, עממי או אלגנטי, והוא מתאים לכל העדפה קולינרית של האורחים.

למה דווקא קאנאפס?

הוא פותר את הבעיות של המארחים שמחפשים פתרון אירוח קליל אבל טעים ומושקע שייראה מכובד לאורחים, ישביע אותם ויענה על הביקוש לגיוון ולאנינות ויצירתיות. לא פעם תגלו גם באירועים שבהם אתם משתתפים שזהו מגש הקאנאפס שעושה לפעמים את האירוע לבלתי נשכח, אם בוחרים נכון את המילויים שלו. בדיוק לשם כך שכללו את צורת הקאנאפס למה שמוכר לנו היום ומוגש כפינגר פוד קלאסי. באירועים רבים אין לאף אחד סבלנות או חשק לשבת ליד השולחן ולהמתין לארוחת מנות כבדה, ולכן במזג אוויר חמים כמו שלנו ועם אופי קופצני ותזזיתי שהישראלים מתאפיינים בו מגשי קאנאפס לא שגרתיים העוברים בין האורחים או מונחים על המזנון משרתים היטב את צורכי המארחים והאורחים כאחד.

מה עושה את הקאנאפס לבחירה מוצלחת כל כך לכל אירוע?

ראשית, המובן מאליו הוא שכל שילוב של מאפה טרי ואיכותי עם מילוי טוב הוא שילוב מנצח בקלות. כל מה שנחות כעת הוא לשים לב למרכיבי המאכל ולהרכבתו בצורה יצירתית. זה פשוט מאוד, הייחוד של מגשי קאנאפס הוא בבחירת המאפה שבו משתמשים ובמילויים השונים. בישראל, ארץ שבה מתלכדים כל כך הרבה מטבחים עולמיים ומטבחי עדות אנחנו זוכים למקורות השראה כל כך מגוונים שכל מגש קאנאפס שתמציאו לאירוע שלכם יזכה להצלחה.

חומרי גלם ישראליים טריים

הסוד נעוץ גם בכך שבישראל יש שפע של מוצרים מעולים וחומרי גלם טריים ובאיכות מדהימה, כך שנחוץ טיפול קל ומכבד מאוד בירקות, בפירות, בגבינות בבשרים ובדגים כדי להפיק את המיזוג הזה. כל מאפה כמו לחם מחמצת, או קרואסון קטן, או ג'בטינה, או מיני כריכון, שנאפים במקום יהיו מצע משובח לכל מילוי וכעת חפשו את הטעמים שמדברים אליכם ומגש הכיבוד שלכם יזכה לפופולריות והצלחה בטוחה.

שילובי מטבחים עולמיים ותוספת טוויסטים

אחד הטיפים הטובים ביותר שאפשר לתת למי שמתכוון לשלב מגשי קאנאפס באירוח שלו הוא לקחת את ההתנסויות של הישראלים במטבחים עולמיים ואת החיבה שלהם למטבחי עדות ולנסות למצוא את השילוב היצירתי הנכון שיביא להם את האהבות האלה במתכון חדש לאירוע זה. אלה יכולים להיות קרואסונים קטנים עם מילוי ים תיכוני, או ג'בטינה עם טעמים צפון אפריקאיים כמו פריקסה, פיצה קטנה עם מרכיבים ישראליים כמו גבינה צפתית וירקות טריים ועוד.

מגשי תפריטים מיוחדים לפי טרנדים

ישראלים אימצו זה מכבר אופנות קולינריות שונות ולכן שימו לב שיהיו תמיד מי שנמנעים מגלוטן, מסוכר לבן, ממזון מן החי ועוד. רצוי להכין חלופה אחת לכל נמנע כזה לפחות, אלא אם כן ידוע לכם על יותר אורחים כאלה ואז במקרה כזה מומלץ לחלק את התפריט אחרת, כך שהם יהיו הרוב. ממילא האחרים יוכלו ליהנות גם מזה.

מגשי מתוקים

המתוקים לא חייבים להיות פטיפורים אלא דווקא מיני מאפה משובחים כמו בצק שמרים ובצק קיש חמאה ממולאים בשוקולד, ריבת חלב, ריבות מעולות ועוד קרמים שונים ואנינים שישראלים כבר למדו לאהוב ולחפש בבר המתוקים. למרות שבוודאי תמיד יהיו מי ששומרים על המשקל בסופו של דבר תהיה נהירה לבר המתוקים וכדאי שיהיה עמוס בכל מה שאוהבים.