הלוואות – לכיסוי הוצאות דחופות

לכולנו בחיים יש עליות ומורדות, כך קורה שאנו נאלצים לשלם חוב גבוה או דחוף ולפעמים אין אנו מעוניינים להיות תלויים בחסדיו של הבנק שבו מתנהל חשבוננו. יוקר המחיה עולה בישראל בכל שנה ואנו נאלצים להתמודד עם בעיות כלכליות רבות. כיום, ישנן אופציות רבות של הלוואות שתוכלנה לסייע לנו במצבים רבים. בגלל שחל חוק לחריגה ממסגרת האשראי, רבים פונים לגופי מימון חוץ בנקאיים, כך שלא ייאלצו ליטול הלוואות מהבנק ולפגוע באובליגו הבנקאי שלהם.

גם בבחירה של חברה חוץ בנקאית, יש לקבל המלצות ממי שאתם מכירים שכר לקח הלוואה מחברה חוץ בנקאית זו או אחרת. ראשית כדאי כי תבצעו סקר לגבי גובה הריבית והתשלומים שניתן לבצע לקבלת ההלוואה שאתם מעוניינים בה. יש לציין כי בגלל שקיימות הרבה חברות מימון חיצוניות, ישנה תחרות וזה עשוי להיות לטובתכם מבחינת בחירת החברה שתעניק לכם ריבית שתהיה לשביעות רצונכם, היות והלוואה היא מוצר נדרש וניתן להתמקח לגבי הריביות והתשלומים.

ממה כדאי להיזהר בפנייה לחברות חוץ בנקאיות?

כפי שאנו יודעים, גם החברות החוץ בנקאיות מבקשות טפסים שונים מהבנק ותלושי משכורת או אם יש לכם עסק, חברות אלה, תבקשנה את הרבעון האחרון של ההכנסות שלכם . במידה וחברה מסוימת לא ביקשה את הטפסים הללו, כדאי כי תיזהרו, היות וקיימות חברות פרטיות שהן בעצם שייכות לשוק האפור. לפני שתתחילו לחפש חברה חוץ בנקאית שמציעה הלוואות שונות, אם לעסק, לרכב, הלוואה מהירה לכיסוי חובות, בררו עליה כמה שיותר פרטים, וותק, שביעות רצון של לקוחות ועוד.

באמצעות הרשת, ניתן לקבל היום מידע רב וכדאי כי תתחילו לחפש פורומים או המלצות ומידע על חברות חוץ בנקאיות וכדאי כי הן היינה מוכרות וותיקות ובעלות רישיון מבנק ישראל, מה שאומר כי חברות אלה הן חוקיות.

בדקו היטב על מה אתם חותמים לפני שתיקחו הלוואה

כמובן שבכל סוגי הלוואות לחברות או לעסקים, תצטרכו לחתום על חוזה ההלוואה. יש לקרוא היטב את "האותיות הקטנות" או אפילו תשכילו לעשות אם תבקשו עותק של החוזה שתוכלו להעביר אותו לעוה"ד שלכם שיוכל לקרוא אותו ולאשר לכם שתוכלו לחתום על חוזה ההלוואה.