עורך דין לענייני משפחה בקריות

כאשר התחתנתם והקמתם משפחה לתפארת, לא חשבתם שזה יכול לקרות דווקא לכם, אבל בסופו של דבר זה קרה. ביום בהיר אחד הגלגל התהפך ואתם הפכתם מאוהבים לשונאים. טוב, אולי לא בדיוק לשונאים, אך ניתן לומר בביטחון מלא שכעת אינכם מעוניינים לחלוק את אותו הבית יחדיו. כשהאהבה נגמרת, כאשר הגירושים עומדים על הפרק, לא נותר לכם אלא לבחור עורך דין לענייני משפחה בקריות שיסייע לכם להיפרד בשלום.

מה כדאי לבדוק כאשר בוחרים עורך דין

בחירת עורך דין טוב ומקצועי אינה עניין של מה בכך. אתם הרי רוצים לדעת שיש מי שיעמוד לצדכם בעת צרה ומצוקה. אלה כמה טיפים אשר יעזרו לכם לבחור את עורך הדין הנכון עבורכם:

  • בעל ניסיון – ניסיון נדרש בכל תחום, ולא כל שכן כאשר מדובר בבחירת עורך דין. כשאתם נאלצים להתמודד עם בעיות מורכבות כמו בעל שאינו מוכן לשלם מזונות או אישה שאינה רוצה לוותר על נכס שלא רכשה, עליכם לפנות לעורך דין מקצועי המכיר את כל סעיפי החוק על בוריים.
  • יחס אישי – לא קל להתמודד עם עניין הגירושים, אך אינכם מוכרחים לעשות זאת לבד. אם תבחרו עורך דין לענייני משפחה בקריות, שימו לב שכבר בפגישה הראשונה ניתן לדעת אם מדובר בעורך דין כלבבכם. האם הוא מעניק לכם אוזן קשבת? האם הוא מקשיב לבעיותיכם?
  • מנסה ליישר את ההדורים – עורך דין מקצועי יכול להציע לכם להתגרש בדרכי נועם באמצעות תהליך שנקרא גישור. במקום לגשת אל בית המשפט, יכולים בני הזוג להגיע לפתרון טוב בנוכחותו של איש מקצוע. עורך הדין מציע גם פתרונות מעשיים כדי לסייע לבני הזוג לחלק את הרכוש ולקבוע משמורת על הילדים.

כשהעבודה הופכת לשליחות

לא רבים הם האנשים שיכולים להגיד כי הם עושים את עבודתם מתוך שליחות כלשהי, ולא כדי לקבל שכר. עו"ד איתמר לנדאו אכן יכול לעשות זאת. מדובר בעורך דין מקצועי אשר התחיל ללמוד משפטים בגיל 31, בעודו המפרנס היחיד של משפחתו. תחושת השליחות היא שגרמה לעו"ד לנדאו לעזוב הכול וללמוד תחום חדש אשר יוכל לסייע לאנשים.