ייעוץ מס לרילוקיישן

לפני שאנחנו עוזבים את הארץ לרילוקיישן, יש לא מעט דברים שאנחנו צריכים לבצע הן מבחינה מעשית והן מבחינה פרוצדוראלית ובירוקרטית. מעבר לארץ אחרת זה לא דבר פשוט, הרי זה דורש מאיתנו לא מעט היערכויות לוגיסטיות.

אחד מהדברים שאנחנו צריכים לבצע, למשל, זה ייעוץ מס. הרי במשך כל התקופה שאנחנו חיים בארץ אנחנו משלמים מס לרשויות המקומיות, בין אם זה דרך מקום העבודה שמבצע עבורנו את התשלום ובין אם זה באופן עצמאי דרך רואי חשבון או אפילו בעצמנו.

אך כשאנחנו עוברים לחו"ל, אנחנו צריכים לקחת בחשבון דברים מסוימים, כיצד אנחנו נשלם מס על מה שנרוויח בחו"ל, למי אנחנו אמורים לשלם, האם אף על פי שאנחנו עוזבים את הארץ לתקופה אנחנו עדיין נחשבים כתושבי מדינת ישראל או לאו. יש כאן מגוון רחב של דברים שאנחנו צריכים לדעת ולכן חשוב שאנחנו ניפגש עם מומחים בתחום, הכוונה ליועצי מס שמתמחים בכל מה שקשור לרילוקיישן. זה לא עניין מורכב, אך מה שכן, חשוב מאוד למצוא את אנשי המקצוע הנכונים אשר יכולים לייעץ לנו בתחום.

צריך לומר, ייעוץ מס לרילוקיישן הוא דבר חיוני, בלי קשר לשאלה לכמה זמן אנחנו עוברים, להיכן אנחנו עוברים ומה העבודה שלנו. חשוב וחיוני שנדע מה הזכויות שלנו, מה עלינו לעשות וכיצד, בלי קשר לשאלות אלה. אנחנו צריכים לדעת מול מה אנחנו עומדים.

ייעוץ מס לרילוקיישן

יש מקרים בהם נגלה שפעולות מסוימות שחשבנו לעשות, אינן מועילות לנו ויש מקרים בהם נגלה שאנחנו צריכים לבצע פעולות מסוימות בשביל לשלם פחות מס, למשל ניתוק תושבות. רצוי מאוד שאם אנחנו מעבירים את מרכז חיינו למקום אחר, הרי שנוכל לספק גם הוכחה לכך אך גם נוכל לנצל זאת על מנת שלא נשלם מס גבוה ובטח לא נצטרך לשלם מס בשתי מדינות שונות.

לסיכום, רצוי מאוד כחלק בלתי נפרד מרשימת הדברים שעלינו לעשות, לקבוע פגישה עם יועץ מס שיפרט בפנינו את הנושא. כך נוכל לבצע את הרילוקיישן בצורה בטוחה, וכל המידע שאנחנו צריכים לגבי תשלום מס, יהיה בידינו.