קורס מטבעות וירטואליים

קיבלתם חשבון חשמל ואתם מתכוונים לשלם אותו דרך האינטרנט? רעיון מעולה. אבל רגע, האתר של חברת החשמל קרס ואין אפשרות לשלם את חשבון החשמל בדרך הזו! אז מה עושים? אתם תצטרכו לעמוד בתור עם עוד הרבה אנשים שגם לא יכולים לשלם את החשבון דרך האתר. מצב זה יוצר מספר חסרונות  מיותרים:

  • חיסרון בינאישי: מכיוון שהרבה אנשים נאלצים לעמוד בתור כדי לקבל שירות זה יוצר תור ארוך מאוד, זמן טיפול איטי ובעקבות זאת לחץ, כעס ותסכול מהסובבים. מכיוון שאנשים נאלצים להמתין במקום אחד כל כך הרבה זמן הם הופכים להיות חסרי סבלנות וכל דבר קטן -שבמצב רגיל לא היה מפריע להם- כעת במצב רגיש שכזה יוצר תסכול וכעס גדול המופנה כלפי אנשים אחרים.
  • חיסרון בעבודה: העיכוב שנגרם בעמידה בתור לקבלת שירות גורם לאיחור לעבודה ובעקבות זאת לתסכול של העובד וכעס של המעסיק. יכולים להיות מקרים של איחור לפגישה חשובה עם לקוחות גדולים לצורך סגירת עסקה, במקרה זה התסכול והכעס גדולים אף יותר!
  • חיסרון זמן: המתנה בתור יוצרת עיכוב בלוח זמנים השוטף של כל אחד מאתנו. מכיוון שאין דרך מדויקת להעריך את משך הזמן שיעבור עד שיגיע תורנו ונקבל שירות, התוכניות האחרות שקבענו למשך היום יתעכבו ואלי אפילו יבוטלו בגלל חוסר הוודאות הזו.
  • חיסרון כספי: זהו החיסרון המשמעותי ביותר עבור כל אחד מאתנו! החיסרון הכספי כולל בתוכו גם את שאר החסרונות של זמן, עבודה ותקשורת בינאישית. איחור לעבודה גורם להפסד שעות עבודה וכך הפסד כספי במשכורת, עיכוב בזמנים יוצר דחיית תכניות עתידיות להמשך היום כמו פגישה עם לקוח במקרה ומדובר בעצמאי- וכך הפסד הכנסה. במקרה של פגיעה בתקשורת בינאישית, כאשר אנחנו חווים תסכול וכעס במקום מסוים מסיבה מסוימת זה עלול לפגוע בהמשך השגרה היומית שלנו. אם נגיע לפגישה עם לקוח לאחר חוויה מתסכלת אנו מסוגלים להתפרץ ולכעוס ללא סיבה מוצדקת וכך לאבד את הלקוח ואת ההכנסה העתידית ממנו.

קורס מטבעות וירטואליים

האם שמעתם על המושג "מטבעות וירטואליים"?

כדי להכיר את הדרך החדשה ופורצת הדרך למניעת מקרים כאלו בעתיד בואו ללמוד על היתרונות הגדולים של שימוש במטבע דיגיטלי בקורס מטבעות וירטואליים. היכנסו לאתר שלנו, השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם. קורס מטבעות וירטואליים יעניק לכם את כל הידע הדרוש אודות מטבע הביטקוין או כל מטבע וירטואלי אחר והשימוש בו.