תנורי חימום- עדיין אפקטיביים לעומת כל פתרונות החימום האחרים הקיימים בשוק?

כשחושבים על פתרונות לחימום הבית, אחד הדברים הראשונים שעולים לנו לראש הוא ללא ספק תנור חימום. תנורי החימום נמצאים איתנו כבר שנים ארוכות, מחירם לרוב לא יהיה יקר מדי, וניתן למצוא בהם יתרונות רבים. למשל: המחיר, כפי שציינו, החימום שהוא נעים (לפי השליטה שלכם) ואולי היתרון הגדול ביותר – כל נושא הניידות. אם אין לכם צורך לחמם את כל הבית במקשה אחת, ואתם בסך הכל מחפשים חימום נקודתי לאזור בו אתם נמצאים באותו הרגע, את תנור החימום החשמלי אפשר לנתק מהחשמל ופשוט לנייד איתכם לחדר אחר.

ישבתם בסלון, צפיתם באקס פאקטור ועכשיו בא לכם לעבור לחדר השינה? קחו את תנור החימום החשמלי יחד אתכם. יחד עם זאת, לתנורי החימום יש לא מעט חסרונות שצריך להכיר, כמו למשל צריכת החשמל הגבוהה שלהם או העובדה כי לא מומלץ להשאר עם תנור חימום חשמלי דולק כל הלילה.

אם יש לכם ילדים ואתם זקוקים לחימום בחדר שלהם, גם כאן כנראה תנורי חימום לא יהיו המענה הראוי בשבילכם, ועדיף לחשוב על פתרונות אחרים.

לדוגמא: רדיאטור. רדיאטור נמדד בכמות הצלעות שיש לו. ככל שיהיו לו יותר צלעות ככה הוא יהיה חזק ואפקטיבי יותר. היתרון הכי גדול שלו לעומת תנורי החימום, בכל הקשור לפחות לחדרי ילדים, הוא שהרדיאטור הוא הרבה יותר בטיחותי. בנוסף, הרדיאטור גם פועל על אנרגיה ירוקה, והוא מפזר את החום בחלל בו הוא נמצא בצורה נעימה מאוד.

דוגמא נוספת היא המזגן. המזגן כבר אצלכם. הוא קיים. לא צריך לקנות משהו חדש. אם יש לכם מזגן מתקדם התומך באנרגיה ירוקה, כנראה שגם צריכת החשמל שלכם תהיה נמוכה. יחד עם זאת למזגן יש חסרונות אחרים. הוא מרעיש, ובעיקר לאורך זמן מייצר אוויר חם מדי שגורם לתחושת מחנק.

אז כשאתם ניגשים לבחור את גוף החימום שלכם, אתם צריכים להבין האם אתם מחפשים פתרון נקודתי לאזור ספציפי ולשעות ספורות, או שאתם מחפשים פתרון חימום שיפזר חום בחלל גדול ויעבוד בצורה רציפה.