משחק מגנטים תלת מימדי- השלב הבא במשחק המגנטים הממכר שילדים אוהבים

גם הילדים שלכם נשאבו כבר לטרנד של משחק המגנטים? הגיע הזמן לאתגר אותם בשלל משחקי מגנטים תלת מימדי.

אם אתם כהורים עוד לא לגמרי מכירים את עולם המגנטים שהילדים כל כך אוהבים, אנחנו כאן כדי לעזור. בשוק המשחקים ישנם המון משחקים שילדים אוהבים לשחק, יחד עם זאת רובם הגדול, אחרי תקופה יחסית קצרה מתחיל לשעמם אותם ולגרום להם להתחיל לחפש חלופות ומשחקים אחרים. מצד אחד זה טוב שהילדים מסתקרנים  מדברים נוספים, אך מצד שני הדבר כרוך בעלויות כספיות לא קטנות.

בנוסף לכך, רוב המשחקים הם יותר משחקים סתמיים של כאן ועכשיו ופחות משחקים מגרי מחשבה ודמיון. בשנים האחרונות הגיח לחיינו ולחיי ילדינו משחק המגנטים שמשך אחריו אין ספור מעריצים. במשחק זה, הילדים יוצרים דמויות ומבנים, כותבים את השם שלהם ובעיקר נהנים ממשחק שתורם להתפתחות האישית שלהם. היכולת המוטורית משתפרת, היכולת החברתית וגם הקשר שבין העין ליד מתחזק. בנוסף, משחקים אלו תורמים לחשיבה, ליצירתיות וגם לביטחון העצמי של הילדים שלכם. מדובר במשחקים מאתגרים, וכאשר התוצאה הרצויה מושגת, תחושת הניצחון היא נפלאה.

כיום, יש לנו משחקי מגנטים אשר עושים את כל זה ואף יותר. משחקי מגנטים תלת מימדי. משחקים אלו נותנים את האופציה לילדים שלכם להשאב לעולם מרתק בו הם יכולים לבנות ולפרק, להרכיב ולפזר, אין ספור עצמים.

הילדים הקטנים יותר ימצאו את עצמם מרכיבים דברים בסיסיים בעוד בגילאים מתקדמים אפשר לקחת את המגנטים התלת מימדי ולהפליג איתם כיד הדמיון. הם יכולים לבנות בתים וארמונות, טילים ומשאיות. רק צריך לתת לדמיון להוביל.

אם אתם תוהים מדוע משחקים אלו כל כך מומלצים, אז מעבר לדברים שציינו ולערך ההתפתחותי לו הם תורמים, משחקים אלו גם משפרים את היחסים של ילדיכם עם האחים או החברים שלהם, שכן את המשחקים האלו ניתן ורצוי לשחק ביחד. במקום שהילדים שלכם יריבו בשעות אחר הצהריים, הם יכולים לשבת ביחד ולשתף פעולה. וכן, הורים, גם אתם יכולים למצוא במשחקים האלו עניין.