סגנונות של שולחנות למשרד

אם יש לכם משרד או אפילו אם אתם עובדים בבית ואתם מחשפים אחר שולחן משרדי יפה וגם מותאם אישית לכם – חשוב שתדעו כי כיום ישנן מגוון סגנונות של שולחנות למשרד.

שולחנות משרדיים הם אינם שלחנות רגילים וזאת משום שהם מתאימים לעבודה משרדית יעילה ונוחה, ולכן רבים פונים אל חברות המייצרות שולחנות שיתאימו לצרכי עבודה.

אז אילו סגנונות ישנם של שולחנות משרדיים? כמה דוגמאות בהמשך.

שולחן מנהליםשולחן מנהלים הינו שולחן רחב ידיים שנועד להקנות למנהל או לכל עובד את כל היתרונות שיש בשולחן גדול. שולחן כזה עשוי בדרך כלל מעץ מלא והוא מרשים במראה שלו תוך שבאמצעות שולחן מנהלים ניתן לאחסן מסמכים מכל סוג במגירות המותקנות בשולחן תוך קבלת מיקום רחב להנחת מגירות חיצוניות ושלל מסמכים על השולחן.

עמדות עבודה – מי שרוצה ליהנות מעמדות עבודה אפקטיביות יוכל ליהנות משולחנות הבנויים בגדלים שונים. באמצעות עמדות עבודה ניתן לעבוד לבד או יחד על שולחן גדול או קטן כאשר עמדות עבודה הן בדרך כלל ללא מגירות והן כאלה שנועדו גם לאפשר את היכולת של העובדים לתקשר אחד עם השני וגם לעבוד על השולחנות בצורה נוחה.

מכתבה – מכתבה היא סוג נוסף של שולחן שנועד לעובד. מכתבות הינן בדרך כלל קטנות יותר משולחנות מנהלים כאשר המכתבות מאשרות עבודה קומפקטית יותר ולכן הן נחשבות כאלה שמתאימות אל תא עבודה, משרד קטן או לעבודה בתוך בית.

מערכות ישיבה – מערכות ישיבה הן מערכות שנועדו בעיקר למנהלים והן כוללות שולחן המעוצב בצורה נגישה אך גם מפוארת עם כיסא מנהלים ושני כסאות ללקוחות. מערכות ישיבה כאלה מתאימות בדרך כלל למשרדי מכירות וזאת בשל הנגישות שהן מאפשרות.

עיצובים שונים של שולחנות למשרד

אם אתם מחפשים אחר שולחן מתאים למשרד שלכם, חשוב שתדעו כי באמצעות עיצובים שונים שכוללים עיצובים מודרניים, עיצבו כפרי, עיצוב תעשייתי, עיצוב רטרו ועוד, ניתן ליהנות משלל עיצובים של שולחנות משרדיים.

למה יש לשים לב כאשר אתם בוחרים שולחן?

כאשר אתם בוחרים את שולחן המנהלים שלכם, שימו לב כי השולחן עשוי עץ מלא, כי הוא עמיד לאורך זמן, מתאים לצרכים שלכם ויש לבדוק כי השולחן איכותי.

בנוסף שימו לב בבחירה כי השולחן מתכתב בצורה נכונה עם עיצוב המשרד שלכם. בכך תוכלו ליהנות משולחן איכותי שתוכלו להשתמש בו לאורך זמן.