סגירת חורף למסעדות

כל סגנון בנייה שהוא בישראל לוקח בחשון את האקלים ואת הצורך להתגונן מפני השמש הישראלית, אבל גם מששאיר מקום מספיק כדי לפתור בעיות עונתיות שמחייבות היערכות בהתאם. ההסתגלות לצרכים המשתנים בכל עונה מחייבת חשיבה יצירתית גם במקומות ציבוריים כמו מקומות בילוי ומסעדות, משום שאם בבית אנחנו יכולים עוד איכשהו לוותר על המרפסת לכמה ימי גשם, הרי שבבתי האוכל אי אפשר לוותר על אף יום עסקים. משום כך, בישראל מצאו את הפתרונות המושלמים לניצול ההפרשים הגדולים בטמפרטורות ובתנאי האקלים בין החורף הישראלי הקצר אך הקר, לבין הקיץ הישראלי המעיק מחום ולחות.

 

סגירת חורף במסעדות מותאמת לתנאי המקום

בכל מקרה, הפתרונות שמצאו במקומות הבילוי מגוונים ונעים בין המבנה שבו הם ממוקמים והמגבלות האדריכליות והעיצוביות, לבין התקציב של בעלי המקום, לבין הבירוקרטיה המחייבת אישורים מתאימים לסגירת חורף שכזאת. חלק מהסגירות יותר מסיבי וחלק יותר פשוט, ובכל מקרה הסגירה במסעדות לעונת החורף מאפשרת לשבת בתוכה וליהנות מחימום ומהגנה מושלמת מהרטיבות. זה בעצם מה שחשוב.

סגירת חורף למסעדות

לעוד מידע על סגירת חורף למסעדות, לחצו כאן…

 

כל מה שנחוץ לדעת על פתרונות לסגירת חורף במסעדות

  • אין שטח שהוא גדול מדי לסגירה – היום אפשר למצוא פתרונות סגירה לחור בכל שטח שהוא. השטחים הגדולים של גני אירועים או מתחמים שלמים שזקוקים לסגירת חורף יכולים להיות מכוסים בקלות בעזרת סוככים ופרגולות מאלומיניום שמאפשרים לכם במחיר אטרקטיבי מאוד לסגור מתחמים ענקיים בלי בעיה. גם ההתקנה קלה יחסית ואינה דורשת בנייה ארוכה. המקומות האלה מיועדים בדרך כלל לאירועים או לישיבת לקוחות בחוץ, להבדיל מסגירת מרפסות של מסעדה. זה יוצר מבנה נוסף למבנה הראשי וזה פותח בפניכם אין ספור אפשרויות להשתמש בשטח הזה גם בחורף. פתיחה חלקית של זה בקיץ, כשרק הגג נשאר והדפנות הצדדיות מוסרות מאפשרת לכם גם שימוש כהצללה בקיץ. בכל מקרה, השטח הענק אינו נשאר בלתי מנוצל. יש לזה אפילו קסם לשבת בחוץ אם פותחים חלונות שאפשר להציץ מהם לגינה.
  • סגירת חורף היא הרמטית – להבדיל מסגירת קיץ שרק עושה צל, הדגירה בחורף חייבת להיות הרמטית כדי שהגשמים לא יחדרו וכדי שאפשר יהיה להציב הסקה כמו פטריות חום. הסגירה חיונית גם נגד הקור הגדול. עם זאת, לא חובה לאטום את הראייה ולהפריע לצפייה בנוף. אפשר לבחור בסגירת חורף באמצעות קירות שקופים שאפשר להשקיף דרכם.
  • קבלו ייעוץ אמין ומקצועי בנוגע למגוון הפתרונות העצום – התייעצו עם מומחים כיצד לסגור את השטח שלכם משום שההיצע ענק. יש אפשרויות רבות מחומרים שונים, וחלק מהסגירות יוכל להישאר לנוחותכם גם לקיץ בעוד שאחרות תצטרכו להסיר. יכול שלהיות שתמצאו פתרון סגירה שיכול להפוך בקיץ להצללה נעימה ויכול להיות שיהיה לכם פתרון שמחייב הקמת תשתית שתחכה לכל שנה בחורף.
  • לא כל סגירה מתאימה לכם – השיקולים באילו סגירה להשתמש אינם נובעים רק מהאישורים שהעירייה יכולה לתת לכם, אלא בעיקר מהמבנה, מהאסתטיקה ועיצוב ומהמגבלות ההנדסיות של המקום. אל תנסו לכופף את חוקי הפיזיקה משום שהסכנה של סגירת חורף שלא תעמוד בדרישות ההנדסיות יכולה להיות גדולה.
  • בטיחות בראש סדר העדיפויות – חשבו על הבטיחות עוד לפני הנוחות לפני שאתם בוחרים סגירת חורף. אל תתפשרו על היצרן ואנשי המקצוע שמתקינים זאת כי ההשלכות של כל פשרה הן קריטיות.
  • אווירה חשובה לא פחות – לכל מקום בילוי יש וייב, אווירה שאי אפשר להסביר וחשוב לשמור עליה. סגירת חורף משנה במקצת את המקום ויוצרת מקום חדש מעט, ולכן התאמת הסגירה שבחרתם בה לאופי המקום היא קריטית. הלקוחות לא יאהבו אולי את השינוי וזה ישפיע מאוד.