מעבדה לאיכות הסביבה – מה זה?

אם אתם בעלי תעשיות מפעלים, חללי ייצור או מעבדות ואתם רוצים לדעת יותר על מעבדה לאיכות הסביבה – חשוב להמשיך לקרוא את המאמר הבא. במאמר זה נאפשר מידע חשוב בנוגע למעבדות המומחיות בביצוע בדיקות איכות הסביבה אשר באמצעותן ניתן לקבל אישורים ובדיקות של חומרים שונים הנמצאים באוויר, במים ובכל מקום. בנוסף חברות חשוב לדעת כי מעבדות לאיכות הסביבה יכולות לסייע לארגונים מסוגים שונים.

אז מהי מעבדה לאיכות הסביבה?

מעבדה מסוג זה מספקת מגוון שירותי מעבדה שנועדו לטפל בכל התחומים הקשורים לאיכות הסביבה. מעבדה מסוג זה מאפשרת בדיקה של מגוון אנליזות כימיות לפי החוקים הסטנדרים העולמיים והיא מאפשרת תמיכה על ידי המומחים שנמצאים במעבדה.

כיום ישנן מעבדות לאיכות הסביבה אשר מוסמכות לבדיקות שונות כמו למשל לביצוע בדיקות אוויר כאשר מעבדה שנבררה לבדוק את האוויר בארץ, היא כזאת שבדרך כלל נבחרה על ידי המשרד להגנת הסביבה . לכן חשוב לשים לב שכאשר אתם בוחרים מעבדה כזאת.

מעבדה לאיכות הסביבה

מי צריך מעבדה לאיכות הסביבה?

מעבדות לאיכות הסביבה צריכים מגוון מפעלים ותעשיות כמו גם חברות הנדסה, משרדים להגנה על איכות הסביבה, חברות התפלה, משרדי גהות ותברואה ועוד.

מהם השירותים השונים שניתן לקבל ממעבדה מסוג זה?

מעבדה לאיכות הסביבה מאשפרת שלל שירותים ביניהם: ביצוע דגימות מקצועיות, איסוף דגימות מכל מקום, ובדיקות מקיפות של חומרים שונים באמצעות מקררים מתקדמים, מכשירי בדיקה, וציוד המתאים לבדיקות מים, כלור, קרקעות, מי קולחים ועוד.

מעבדות מסוג זה מאפשרות ביצוע כלל הבדיקות שהמשרד לאיכות הסביבה דורש, בדיקות לאיכות הסביבה איגודי ערים, ביצוע אנליזה בעת הקמות ותחזוקה של מכוני טהור, עוד מבצעות מעבדות כאלה התקנת מתקני שפכים, עבודות נטר של חומרים מזהמים בכל מקום, דיגום מי תהום ובארות ועוד.

אז אם אתם תרים אחר מעבדה טובה לאיכות הסביבה –  זה הזמן למצוא מעבדה אשר מצוידת במכשור ובטכנולוגיות המקדמות ביותר לבדיקת זיהומים באוויר, וכאלה שמשתמשות בשלל בדיקות מתקדמות שנעשות באמצעות: TOC, IPC-MS , GC-HS  ועוד.