מוצרי פרסום

עולם השיווק הינו עולם רחב מאוד, שמכיל הרבה מאוד שיטות לעשות פרסום מצוין לחברות ולמשרדים רבים. גם אם אתם לא בגדר החברה הגדולה, הפרסום וההחדרה לתת מודע דרך מסרים יום יומיים, הוא תחום שצריך להיות חלק מכם. הסיבה לכך שאנשים זקוקים לפרסום, היא בעיקר בגלל שאנשים מנסים לשווק את עצמם דרך פלטפורמה אחת, שלא תמיד יכולה להיות יעילה עבורם. דרך טובה לעשות שיווק, בצורה כזאת שאנשים שוכחים ממנה, היא דרך מוצרי פרסום.

מדוע דווקא מוצרי פרסום?

הסיבה העיקרית לכך היא בגלל שאנשים נוטים לשכוח מהעולם הפיזי, בעוד והרוב עוברים לעולם האינטרנטי. השיווק באינטרנט הוא חשוב מאוד, אבל דרך נוספת לגשת לאנשים, היא דרך מוצרים פיזיים, ומי שצריך לקבל את הפרסום שלו בדרך פיזית, מאמין שהוא צריך לבדוק את המותג.

אילו מוצרים קיימים בעולם השיווק?

תוכלו להתפרס על מגוון שיטות ייחודיות:

  • מעמד עטים ממותג – אם אתם אנשי משרד, ועורכים פגישות שמשרד שלכם בדרך כלל, או שאנשים רבים עוברים במשרדים רבים במקום עבודתכם, חשוב לשקול לשים מעמד עטים ממותג, כזה שאנשים ירגישו את העוצמה של המשרד, ושל החברה בפרט.
  • עט ספינר – אתם עורכים מפגש מרובה משתתפים, ואתם רוצים להעניק לכל אחד עט בדרך יצירתית, ככה שהוא יוכל לכתוב בצורה ייחודית. הכירו את העט השווה ביותר, עט ספינר, גם יעסיק את המשתתפים, וגם יגרום לתת מודע שלהם לזכור את הלוגו של החברה שלכם שמודפס על העט.
  • כדור לחץ ממותג – מי לא אוהב כדורים? מי צריך לעשות משהו עם הידיים שלו במהלך פגישה או הרצאה? כולם. תנו לקהל את מה שהם רוצים, ותזכירו להם ממי הם קיבלו את הכדור.

מוצרי פרסום

הדרך שלכם להתפרס על השיווק הנשכח

חברות רבות העדיפו להזניח את העולם הפיזי, מהאמונה שאנשים כבר לא יחיו בו יותר, אלא בעולם הווירטואלי בלבד. חשיבה זו היא סגורה מאוד, ומרחיקה את כולם מהעולם האמתי. צרו לעצמכם מציאות חדשה, השתמשו בעולם האמתי, כמובן ללא ההזנחה של עולם האינטרנט שחשוב לא פחות. לפרטים נוספים על מוצרי פרסום, צרו קשר באתר www.gsb.co.il