כיצד אפשר לקדם עסק קטן?

אם יש לכם עסק קטן או שאתם שוקלים להקים עסק כזה – חשוב שתדעו כי ישנן דרכים מלבד פרסום מודעות בסכומים גדולים, או שכירת חברת פרסום, שבאמצעותן ניתן לקדם את העסק שלכם.

כיום ישנם מגוון עסקים קטנים בתחומים שונים ומגוונים כאשר כמעט לכל שירות ישנו שירות מתחרה, ולכן התחרות בשוק על ליבו של הלקוח אינה קלה. ובכל זאת באמצעות כמה שיטות מעולות תוכלו לקדם את העסק שלכם.

אז מהן השיטות לקידום עסק?

קידום אתר – אם יש לכם אתר אינטרנט תוכלו לנסות לקדם אותו באמצעות למידת הדרך לקדם אתרים. קידום אתר חושף את האתר שלכם אל מול קהל היעד, הופך אותו לפופולארי יותר ומחדש בו את התנועה. באמצעות קורס קידום אתרים שתוכלו לגשת איליו, או באמצעות מקדם אתרים בשיטת קידום אורגאנית, תוכלו על ידי תכנים איכותיים, מחקר מילות חיפוש, שתילת קישורים ועוד, ליהנות מאתר מקודם יותר.

סרטון תדמית – אחת הדרכים לקדם עסק כיום היא באמצעות סרטון תדמית. סרטוני תדמית הפכו לפופולאריים יותר בשנים האחרונות וזאת משום שמרבית הלקוחות הפוטנציאליים מעוניינים לקבל מידע מ מסרטון תדמית קצר וקולע ולא דווקא מקריאת טקסטים ארוכים אודות שירות מכל זוג. בשל כך מומלץ לנסות להפיק סרטון תדמית טוב, ואם הדבר אינו אפשרי יש להיעזר באנשי המקצוע לשם המשימה.

קידום ברשתות החברתיות – כאשר אתם רוצים לקדם עסק קטן ואפילו עסק אשר רק הוקם: מומלץ מאד להשתמש באופציה של קידום עסק ברשתות החברתיות. כדי לעשות זאת חשוב לפתוח עמוד עסקי אותו ניתן לפתוח בקלות מהעמוד האישי בכל רשת חברתית, בין אם בפייסבוק, אינסטגרם, לינקאדין ועוד. לאחר מכן חשוב להכין תשתית אשר בה תמלאו את הדף העסקים בתקנים הקשורים לעסק, פוסטים ותמונות, תוך שאתם משתפים כמה שיותר פוסטים ברשת, וחולקים אותה בדפים, קבוצות, אצל חברים ועוד.

לסיכום אם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם, חשבו על כל הדרכים לעשות זאת, צרו שיתופי פעולה נכונים, נסו ליחצ"ן את העסק מול גורמי תקשורת, ובכך תוכלו לחשוף יותר את העסק שלכם ולייצר בו תנועה.